anoniem of nickname?

Vaak lees ik hier dat men zich ergert aan 'anoniem'. Oke, ik geef toe het is niet handig maar buiten dat, als je een knickname hebt en niemand weet dat, is dat dan ook laf als je ergens je mening over geeft?
Waarom is het dan zo belangrijk dat je er een naam bij zet? Bedoel het niet kwaad hoor maar vroeg het me gewoon af.
Groetjes Ella
 
anders moeten ze het hele woordje anoniem indrukken ,en als ze je nickname weten kunnen ze meer gerichter op 1 persoon kafferen
nickname: jelly,kathy.klasas,henk.janneke
 
Het is vervelend omdat je nooit precies weet wie wat heeft gezegd en tot welke anoniem je je nu weer richt. Als er een discussie gaande is met verschillende anoniemen moet je de datum en tijd erbij zetten om duidelijk te maken tegen wie je het hebt. En of je nu je eigen naam of een nick neerzet, maakt niet veel uit, met alleen een voornaam kom je ook niet ver als je wilt weten wie iemand precies is.
 
Bravo anoniem van 14:51. Je hebt helemaal gelijk. Het maakt echt helemaal niks uit of je er nu Bertha, Doortje, Klara of anoniem onder zet.

Het heeft ook totaal geen meerwaarde.
 
iedereen moet het zelf weten alles mag!
mijn voorkeur gaat wel uit naar een bijnaam ipv anoniem, ik kan dan beter onthouden waar iemand bv een vraag over vroeg, of welk probleem er speelde en daar nog eens op terug komen....gewoon uit intresse, maar nogmaals alles is ok.
groetjes, mathilde
 
Terug
Bovenaan