anoniem of niet?

hallo dames
ik heb een paar dagen getwijfeld of ik moest schrijven. ik ben nieuw op deze site en ik heb al een paar keer een reactie gegeven gewoon onder mijn naam. nu krijgen sommige dames negatieve reacties terug omdat ze zogenaamd te vaak te zien zijn nu voel ik me bezwaard om mijn naam er boven te zetten en eigenlijk vind ik dat te ver gaan ieder mag adviesen geven ook al sta je er 100 keer per dag op. ik hoop dat dat negatieve nu eens ophoud en dat iedereen zich vrij voelt om vragen en adviesen te vragen.
groetjes laura o
 
Hoi Laura,
Laat je vooral niet gek maken door wat anderen schrijven. Doe wat jezelf wil. Het is een forum waar iedereen gebruik van kan/mag maken. Wie doet je wat? Reageer wanneer jij dat wilt en iemand die daar last van heeft moet maar naar een andere site gaan!
Zo denk ik erover. Groetjes Bertina
 
Hè, het ging net zo lekker weer. Weer een gefrustreerde vrijgezel soms? Laat je niet gek maken! Ik ben juist blij met de mensen die de moeite nemen om je bij je vragen te helpen, dus lekker op het forum blijven.
Groetjes,
Michelle
 
Ik vind alle adviezen welkom, maar het gaat er ook om hoe iemand het zegt (ofwel schrijft). Bij bepaalde personen komt het er gewoon uit alsof je rechtstreeks tegenover Doctor Phil zit, bij wijze van spreke. En dan denk ik wel eens "oh, daar heb je die allesweter weer"!
 
Hoi Laura,
Is toch heel gemakkelijk eigenlijk. Na enige tijd weet je van welke personen je de adviezen met een gerust hart kunt lezen omdat ze het goed bedoelen en de "gemene" opmerkingen laat je gewoon links liggen!
 
Terug
Bovenaan