Anoniem reageren

A

Anoniem

Guest
Ik vind het asociaal dat mensen anoniem reageren met vervelende berichten. Als je zo nodig iets negatiefs kwijt wilt kun je toch zo flink zijn om gewoon je naam in te typen? Bij positieve of opbeurende berichtjes maakt het niet zoveel uit. Maar bij dingen zoals hieronder is het m.i. zeeeeeeeeeer onbeleefd om anoniem te reageren.

Ik bedoel natuurlijk die heisa die die vervelende anoniem bij Kimpansee veroorzaakt, niet het berichtje van El

Hoi Joosje,
Je hebt gelijk meid.We waren blij dat we er vanaf waren. Laten we er gewoon niet op reageren dan heeft de persoon er ook niets aan.

xxx kanjer

Ik zie niet in wat het nu uitmaakt of je anoniem leest of mijn naam ! Je kent mij toch niet en het doet niets af aan mijn geplaatste reactie. Of die nu positief of negatief is.

Sommige mensen reageren vaker op het forum. Dus lees je vaker dezelfde naam en weet je een beetje wie je voor je hebt, je leert de ander een btje kennen,is wel leuk. En het viel mij gewoon op, ook op de andere forums dat de meeste vervelende berichtjes/reacties anoniem geschreven worden.Het lijkt wel of die anoniempjes zitten te stoken en dat gaat kennelijk makkelijker als je je naam niet intypt ofzo.

Het is ook moeilijk om een anoniem en anoniem uit elkaar te houden,alleen hoe iemand schrijft is een beetje onderscheid te maken,maar nog steeds verwarrend.
Je kunt gewoon een nickname nemen als je je eigen naam niet wilt gebruiken,toch?

meiden;fijn weekend!

Terug
Bovenaan