anoniem??????????

ik kreeg op 1 van mijn reacties commentaar omdat ik sp*rma schreef dat vond anoniem stom en kreeg veel commentaar sorry daar bedoelde ik niks mee en het berichtje was voor jenkie en meer een grapje ik snap niet dat je daar over kan vallen ik heb met iedereen het allerbeste voor!


en ik heb van iemand gehoort volgens mij van KIKI (nog van harte meid geniet ervan!!!) die had van een vriendin gehoord waarvan haar gyn had gezegd als je man goed zaad heb is dit echter niet waar als je het iedere dag doet dat het minder goede kwaliteit word alleen, maar ik snap wat jullie bedoelen ik weet ook niet echt wat waar is en is het niet raak gaan we volgende maand gewoon om de dag proberen!?
iedereen heel veel succes veel liefs sandra
 
Heee Sandra, niets op uit doen!!!! Ik doe net alsof ik dat niet lees, al die stomme anonieme reacties. Het gaat er hier toch om dat je je hart kunt luchten! En het was mij niet eens opgevallen.
 
dank je jenke ik word er wel moe van van die bemoeizuchtige mensen maarja....
hoe is het met jou ik heb nu geen verschijnselen meer alleen nog iets gevoelige tepels (niet erg meer) en af en toe beetje misselijk (ook weer niet echt misselijk beetje raar gevoel!) hoe is het met je winderigheid?? hihihi ik heb het nuook wel, laten we hopen dat we 5 juni positief zijn!! (kan toch niet langer wachten met testen) en laat die ongesteldheid maar 9 maanden weg blijven (maar wel van zwangerschap en niet van onregelmatig!) succes meis
 
Ik heb dus echt een heel beroerde dag. Ik heb net een paar uur in bed gelegen, misselijk, hoofdpijn. Ik heb zelfs maar een aspirine genomen terwijl ik dat echt niet van plan was. Ik hoop maar dat ik me niet voor niets zo ziek voel! En heb ook nog steeds een zeurend gevoel onder in m'n buik. Maar geen zere borsten ofzo. Ik moet wel lachen want volgens mij vind m'n vriend het nog leuk ook dat ik me zo beroerd voel want die begint nu ook te denken dat het weleens raak kan zijn!!! Spannend he??!! Ik hoop alleen niet dat die misselijkheid een voorbode is voor de komende weken....
 
ik hoop ook dat het raak is heb je niet al stiekem een testje gedaan kan me voorstellen dat je geen week meer kunt wachten hahaha hou je me op de hoogte?? enne ik hoop dat die misselijkheid zeker geen voorbode is (alleen voor de zwangerschap dan)
 
Ik durf nog geen test te doen. Iedereen zegt dat je echt moet wachten tot je NOD. Als(!) ik het ben, ben ik het nu 5 dagen. Dus dan is die test toch nog negatief. Dat ze nog niet een test hebben ontwikkeld die het meteen aangeeft :) Geduld is een schone zaak!! Trouwens, ik voel me nu toch te beroerd om naar de drogist te gaan :)
 
stuur je toch gewoon je man hahaha dan sta je ook niet voor paal als je een rood hoofd krijgt (dat heb ik namelijk wel en bestel ze via wehkamp dan maar 5,50 verzendkosten erbij) en je moet je zwangerschap altijd rekenen vanaf je eerste dag van je menstruatie dus ben je nu in je 3 de week zwanger ik hoop het echt voor je , joh wat spannend
 
Terug
Bovenaan