anoniem

dag dames,ik heb is een paar berichtjes terug gelezen,en er reageerde iemand in mijn,ogen niet zo leuk,ik heb al een paar dagen een zeurderige pijn in mijn buik,en had neergezet mijn eisprong is al geweest,en hoopte natuurlijk dat het raak zou zijn,maar ik weet heus wel dat als je gestopt met de pil bent dat je vanalles voelt,en ga er ook niet vanuit dat ik zwanger ben.maar ze had wel wat leuker kunnen reageren,sorry maar voor mij kwam dit niet leuk over.maar soms wil je je ei wel eens kwijt,maar als het zo moet hoeft het voor mij niet,zoveel berichten plaats ik hier niet,ik beantwoord meer de vragen van een ander,maar ja dit wou ik even kwijt gr manuela
 
hoi manuela, op een forum zitten zoveel meiden natuurlijk, en dan heb je er wel eens eentje tussen zitten die soms niet tactisch is.
het komt soms over da je niet moet zeuren, maar ik ga ervan uit dat de meeste het hier goed bedoelen, omdat we allemaal hetzelfde meemaken.
dus laat je niet kisten en als je vragen hebt, gewoon stellen hoor.
kijk maar naar wat voor vragen er soms gesteld worden, en daar wordt meestal goed op gereageerd.
groetes, Adren
 
hoi hoi bedankt,ja ik zei al me eisprong is geweest ze zei dus je kan al helemaal niks voelen,zij weet niet waneer me eisprong was ,maar ja waar maak ik me druk om bedankt voor je reaktie gr manuela
 
Hoi Manuela,

Ik herken precies wat je bedoeld. Ik heb hier ook weleens vragen gesteld en daar werd dan ook weleens rot op gereageerd. Dat vond ik ook echt niet leuk, maar ik laat me ook niet gek maken door zo iemand.
Groetjes Joke
 
Hoi Manuela,

Laat jeniet gek maken door die domme reacties, helemaal als ze zo laf zijn om niet eens hun naam erbij te zetten, flauw hoor.
Ik heb het zelf nooit gevoeld maar ik heb wel gehoord dat je de eisprong kan voelen en je kan makkelijk zwanger worden als je pas met de pil bent gestopt, bij ons was het meteen raak. Bij onze eerste al na de eerste ongesteldheid ( na 7 jaar de pil slikken) en nu weer na zo'n 3 jaar de pil, dus dat zegt helemaal niks. Ik hoop voor je dat het is gelukt.
groetjes Angela
 
Terug
Bovenaan