Anoniem

Hallo Anoniem,

Ik stel een serieuze vraag op dit forum en dan hoop ik een serieus antwoord te krijgen. Ik hoop dat je begrip en respect voor ons kan opbrengen want volgens mij zit jij niet in hetzelfde schuitje als ons. Anders geef je niet zo,n antwoord. Maar het is de laatste keer dat ik wat schrijf want ik wil graag serieus genomen worden. Het is al moeilijk genoeg!

Groetjes van Lena

Hoi Lena,

Laat toch kletsen joh! Ik weet 't makkelijker gezegd dan gedaan... er zit hier af en toe een anoniem die echt heel stom uit de hoek kan komen..
IK reageer er niet op want dan heeft ze alleen maar haar zin.
Het is idd al moeilijk genoeg, maar je laat je toch niet door een zo'n bericht wegjagen. Al de andere dames nemen je wel serieus hoor! Wij zijn wel blij dat we hier ons hart kunnen luchten. Nouja als je niks meer wilt schrijven snap iki dat wel, dat is voor iedereen persoonlijk.

Zere tepels heb ik nog nooit gehad, ben ook nog nooit zwanger geweest. Wel al 1 1/2 jaar bezig. Hoelang zijn jullie al bezig? en wanneer verwacht je je NOD?

liefs Lill

Hoi Lill en Claudy,

Bedankt voor jullie reakties! Je hebt gelijk hoor. Maar ik zit niet op zulke antwoorden te wachten. Maar ik lees wel elke dag de berichten hoor, en ik zal af en toe wel eens wat van me laten horen.
Ik wens jullie heel veel geluk en succes met het zwanger worden!

Veel liefs van Lena

Terug
Bovenaan