Anoniem

Hoi Anoniem,

Ik las jouw reactie onder het berichtje van San75. Ik voel me hierop persoonlijk aangesproken en San vindt dit misschien ook wel zo. Ik zelf ben nu zo'n vier bezig maar nog niet aan de hormonen etc maar al wel onder behandeling..
Ik ben begonnen op het andere forum maar werd daar min of meer weggestuurd omdat ik al zo lang bezig ben. Ik werd doorverwezen naar dit forum. Maar nu moet je al zowat bezig zijn met ivf voordat je mee mag praten. Voor het ene forum duurt het al allemaal te lang en voor het andere forum moet je al veel verder zijn.
Als je al nergens je 'ei' kwijt kunt wat moeten we dan?

Je bedoeld het misschien niet zo, maar het komt wel zo over en dat is naar.
Als ik de reacties van de anderen zo lees vinden zij het ook niet zo erg dat wij er ook zijn. Wij gaan nu de medische molen in en jullie die al veel verder zijn kunnen ons juist zo goed helpen en andersom. We zijn er voor elkaar toch?

Gr. Wen

Wen even voor de goede orde.....

Deze anoniem plaatst zo'n bericht niet voor niets zonder naam.....

Je/jullie zijn hier natuurlijk gewoon van harte welkom!!!

Ik zweef ook nogal op en neer tussen deze twee forums, en wij zitten nu in ronde22... welliswaar nu met IUI begonnen, maar ook voor die tijd heb ik aan dit forum heel veel steun gehad!

Kom gerust ff langs als je zin of behoefte hebt!!!

Liefs Lill

Ik snap 'm Lill,

Ik voelde me gewoon erg rot en toen las ik ook nog eens die reactie. Misschien heb ik het verkeerd opgevat maar ik weet het soms ook niet meer...

Ik voel me niet zielig of zo maar had gewoon de behoefte erop te reageren. Nu ik weet dat jij het bent ben ik ook geruster en weet ik zeker dat het niet weer een of andere mafkees is.

Lill, succes met alles...
Wen.

Ehhhhhhh ff voor de duidelijkheid die anoniem.... dat was IK dus NIET !!!!

Ik bedoel te zeggen dat het laf is anoniem te reageren.... reageer dan niet!

ennehhh hecht er nou eens niet zoveel waarde aan als er 1 persoon negatief reageerd..... over het algemeen zijn de berichten hier heel positief hoor...

Er zijn op elk forum wel van die galbakken die de rust willen verstoren, hier reageren ze er gelukkig niet meer op....

nou ik was het dus niet...
maar wilde wel zo vriendelijk zijn te reageren op jou bericht!

Liefs Lill

Oja..... 't is dus wel een of andere mafkees...................

maar ik ben bang dat we die niet kunnen weren van dit forum, alleen ontwijken door niet te reageren op negatieve uitlatingen

Groetjes Lill

Nou, een hoop commotie eigenlijk voor niets. Lill, heb me vergist sorry, ik heb je verkeerd begrepen.
Misschien dat ik ook eens op die site ga kijken Tam, maar blijf voorlopig ook hier want ik voel me op mijn gemak hier.

Nou, de groeten maar weer.

Wen

Terug
Bovenaan