Anonieme schrijvers....??

A

Anoniem

Guest
Hoi anonieme schrijvers... ,

ik schrijf ook nog steeds anoniem en eigenlijk vind ik dat gek. Wat heb ik nou voor andere (evt. bekende) te verbergen??

Ik ben benieuwd naar jullie reden om anoniem te blijven en of jullie er
over denken om dat te gaan veranderen? Ik denk er in ieder geval over
na...

Groetjes,

.....

Hoi,
Ook ik schrijf anoniem, tja dat is wel aan mijn naam te lezen . En ook ik heb niks te verbergen! Maar de reden dat ik anoniem schrijf is dat ik het soms wel benauwend vind hoe iedereens leven op internet te vinden is. Zo zijn er ook op het jongegezinnen forum-mensen die gerust hun hyves of babypagina vermelden. Zo kan je foto's en alles van een prive leven nalezen.
Daarnaast zouden er evt best bekenden van mij op dit forum kunnen zitten. En tja dan vind ik het wel lekker dat je hier je verhaal kwijt kunt zonder dat het een koffiepraatje wordt.
Mocht er ooit een besloten forum (hoor je wel van oudere forums hier) dan wil ik gerust mijn naam vertellen...
Maar idd ook ik ben benieuwd welke redenen anderen hiervoor hebben...

Groetjes van een nog anonieme mama :D

Hoi Dames,

Ik ben vorig jaar "per ongeluk" op dit forum terecht gekomen.
En ik heb mijn naam met mijn eigen naam aangemaakt.
Achteraf had ik zoiets van hmmm zou ik toch niet liever anoniem willen blijven?
Want inderdaad iedereen heeft toegang tot het forum.
Wel zou ik het dan wel heel erg toevallig vinden als iemand van mijn familie op dit forum zou gaan kijken.
Nu ben ik bijna een half jaar op dit forum, en ik heb van niemand niets gehoord.
Ik vind het fijn dat ik hier mijn verhaal kwijt kan, en dat er altijd iemand is die mij kan en wil helpen met een antwoord te vinden.
Misschien is het wel een bekende, maar ik denk dat de kans heel erg klein zal zijn.

Nogmaals ik ben heel erg blij met het forum, en andere mama's die andere en mij helpen...!!!

Liefs Fabiënne

hey

ik   ben niet annoniem, wel is mijn gebr naam niet mijn echte naam omdat die al in gebruik was.

eigenlijk heb ik er ook nog nooit overnagedacht,
heb ook wel een foto geplaats van mijn kids,
ach ja je bent hier om elkaar advies te geven en te vragen dan ga ik er vanuit dat daar niks kwaads achter zit.

je hoort tegenwoordig wel vreemde dingen maar ja als je overal bij stil gaat staan hebben we geen leven meer.

groetjes mascha

Hoi!

Ik schrijf niet anoniem, mijn naam is gewoon Rimke..............
Ik wil eigenlijk ook niet nadenken over al het nare in de wereld............Op hyves ben ik ook gewoon bekend, en natuurlijk: ik ga geen rekeningnummers/pinnummers/adressen en telefoon nummers hier neer zetten, maar gewoon mijn naam..............en die komt niet veel voor, dus zullen mensen die me kennen en hier toevallig mee lezen, in combinatie met de naam van Maudy wel weten wie ik ben..............tja............vind het niet zo erg........

Liefs Rimke.

Hi!

Ook ik ben niet anoniem, ik gebruik voor mij en mijn dochter onze echte namen en Rimke en ik hebben elkaar inmiddels ook op hyves, al doen we daar niks mee. Maar ik vindt het juist wel prettig om een gezicht te hebben bij een naam, al is het een bijnaam, je deelt toch in principe lief en leed, het maakt mij niet uit als mensen compleet anoniem willen blijven, maar ik vindt het wel gezellig om een iedee te hebben van wie wie is ;)

xxx

Ik ben ook niet anoniem. In de afgelopen 2 1/2 jaar ben ik nog nooit een bekende hier tegengekomen, dus wat dat betreft kan ik toch nog wel redelijk "anoniem" m'n verhaal kwijt. En behalve over m'n schoonfamilie, heb ik nog nooit iets geschreven dat beter niet door bekenden gelezen kan worden. En die schoonfamilie komt hier toch niet, dat weet ik zeker!

Toevallig had ik het gisteren met m'n man erover dat je tegenwoordig vrijwel niet meer kan riskeren om iets aan iemand op te sturen, zonder dat je er al geld voor hebt ontvangen (bijv. Marktplaats of Ebay). Je weet niet of je iemand kunt vertrouwen.
Door alle lief en leed die we hier delen heb ik, ondanks dat we elkaar nooit in real life ontmoet hebben, klakkeloos de Opperdepop naar Rimke verstuurd. Dat voelt toch heel anders en veel mensen van het forum hier voelen niet meer als "volslagen vreemden"... En Rimke is ook zo eerlijk om wel te betalen!

Dus ondanks dat je echte naam niet bekend is; je wordt toch een beetje "een bekende" hier.

Whahaha, zou ook te schandalig zijn..............maar ja, dat vind ik! Er zijn dus blijkbaar een heleboel mensen die het nodig vinden om elkaar af te zetten...........treurig.
Ennuh, Jacoline, nogmaals dank!!!! Zijn jullie al terug?

Mmmm........maudy ligt haar middagslaap te vernachelen..............heeft welgeteld een half uur geslapen (van de 2,5 normaal) en ligt nu met slaapzak en al op haar buik in haar bed, die ga ik dus even redden en stevig toespreken.......langleve de beeldcamera!!!

Terug
Bovenaan