Anonieme vraag. Spiraal

<p>Hai Hai. </p><p>Een vriendin blijft graag even anoniem en durft deze verhaal niet goed te plaatsen hier</p><p>Mijn vriendin heeft bijna 2 jaar de spiraal.. En ze heeft een gehele tijd gehad in het begin dat ze veel ongesteld werd. En nu al een geruime tijd niks. Ze denkt dat ze in verwachting is.</p><p>Omdat ze ijzer smaak heeft en misselijke gevoelens heeft en weer een donkere streep op haar buik heeft, dit had ze eerst weer lichter na de geboorte van haar dochtertje en geeft nu aan dat het donkerder is geworden.  Ik heb er geen verstand van  Ik ben zelf zwanger 25 weken maar ik heb dat niet gehad en ook nooit een spiraal gehad. </p><p> </p><p>Iemand die weet of de Mirena  spiraal echt goed beveiligd is? </p>
 
Hoi hoi !
De spiraal is nooit helemaal veilig. Volgens mij 99% betrouwbaar. Ik heb de spiraal ruim 4 jaar gehad en bij mij deed ie z'n werk. Is ze al op controle geweest bij de huisarts? Of überhaupt laten controleren dat de spiraal goed zat? 
Als je het niet zeker weet, kan ze misschien eerst even een testje doen. 
Succes!
 
Hoi hoi !
De spiraal is nooit helemaal veilig. Volgens mij 99% betrouwbaar. Ik heb de spiraal ruim 4 jaar gehad en bij mij deed ie z'n werk. Is ze al op controle geweest bij de huisarts? Of überhaupt laten controleren dat de spiraal goed zat? 
Als je het niet zeker weet, kan ze misschien eerst even een testje doen. 
Succes!
 
Hoi hoi !
De spiraal is nooit helemaal veilig. Volgens mij 99% betrouwbaar. Ik heb de spiraal ruim 4 jaar gehad en bij mij deed ie z'n werk. Is ze al op controle geweest bij de huisarts? Of überhaupt laten controleren dat de spiraal goed zat? 
Als je het niet zeker weet, kan ze misschien eerst even een testje doen. 
Succes!
 
Terug
Bovenaan