anoniempie/niempie

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Omdat er al een anoniempje was heet ik voortaan Niempie.(hoop dat niemand zo heet).
Chili kwam met dit idee en ik vond het prima!

groetjes Niempie

He NIEMPIE!

Vind het leuk.. en ik hoop ook dat er niemand anders al zo heet, weet het niet zeker, anders verzinnen we wel weer iets anders ja toch!

Ook nog zo laat wakker?! ik vind het te warm om te gaan slapen al begin ik nu wel moe te worden...

groetjes Chili

Hoi chili,

Ik vond de naamleuk vandaar dat ik mezelf omgedoopt heb.
Wij hebben vrienden op bezoek gehad en ik kan het niet laten om daarna nog even op het forum te kijken.
En we hebben heerlijk vakantie dus ja dan is je hele ritme anders he.
Vandaar dat ik er nog zo laat ben.

Als je nog wakker bent weltrusten en sterkte met de warmte!!

groetjes Niempie

Hoi Niempie,

Vaag staat me iets bij dat ik deze naam wel eerder hier ben tegen gekomen maar als ik het goed heb is deze Niempie al naar een ander forum gegaan maar pin me er niet op vast mocht dit niet zo zijn dan zullen we het morgen wel lezen, hoop.

Ik vind het ook een grappige naam maar zoals ik al schreef anders verzinnen we/jij wel weer iets leuks,

Lekker vakantie he?! niks moet alles mag.. kan dan ook zo genieten dat je nergens naar hoeft te kijken
( qua tijd) mijn vakantie zit er net op ben nu alweer een week aan het werk en dit is weer mijn eerste weekend!!

groetjes: Chili

Hoi Chili,

WE wachten het af (naam) er komt vanzelf iemand als die zo heet.

Trouwens hoe bepaal jij je NOD?
IK zit nl vaak tussen de 27 en 33 dagen met mijn cyclus en dus moeilijk een vaste dag te zeggen.

En hoe doen de andere dames dat met een onregelmatige cyclus.

de groetjes maar weer Niempie

Terug
Bovenaan