Anoniempje

A

Anoniem

Guest
Hoe staat het met jou?? Al ongi?? Ik nog steeds niet! Ik zit nu op dag 30 en heb zelfs geen bruine afscheiding welke ik altijd 3 dagen heb voordat ik ongi wordt. Ik wist dat ik later ongi zou worden omdat mijn eisprong laat was maar nu begint het wel heeel spannend te worden. Ik weet dat de kan heel klein is dat we spontaan zwanger kunnen worden maar toch...Zondag gaan we testen mocht er nog niets zijn.
Heb jij nog getest na dinsdag??

veel liefs
Marielle

Hoi Marielle,

Helaas, helaas, ik voelde het gisteravond al aankomen en werd vannacht weer ouderwets ongi met duizeligheid, buik-/rugpijn en de rest van de symptomen.
We hebben nu besloten om de komende maand lekker rustig aan te doen.
Ik heb er eerlijk gezegd even genoeg van, al dat gestress rondom eisprong e.d.
We zien wel hoe het loopt de komende maand.
Ik zal voor je duimen dat het bij jou raak is. Je moet maar zo denken: de wonderen zijn de wereld nog niet uit!

Groetjes

Wat jammer!! Ik had het zo gehoopt voor je! Ik heb vandaag erg last van mijn buik maar heb nog helemaal geen bloed oid. Ik snap er niets van. Ik voel me ongi maar ik ben het niet. Het zal bij ook binnen een dag doorbreken ben ik bang voor. Over een week gaan we lekker 3 weken naar Bali en gaan we ons ook minder focussen op eisprongen enzo. Misschien helpt het.
Hoe je taai en spreek je snel weer.

gr

Terug
Bovenaan