Anoniempje

<p>Hoi allemaal</p><p>Ik ben nieuw hier </p><p>Ik zit met een paar vraagjes en ben benieuwd naar jullie antwoorden.ik en mijn partner proberen al 3 maand zwanger te worden . Ik ben nu al een 6 dagen over tijd met mijn menstruatie. Deze week heb ik een zwangerschap test gedaan maar deze was negatief. Tot vandaag blijven ze nog steeds uit . Van morgen hebben we gemeenschap gehad en kort daarna verlies is roos/rood bloed bij het afvegen in mijn inlegkruisjes of bij het plassen verlies ik geen bloed . Ook zijn mijn tepels tegen over anders heel gevoelig heb regelmatig last in mijn onderrug en af en toe krampen ook moet ik vaker gaan plassen maar door dit bloed verlies maak ik mij nu echt wel zorgen . Zou ik toch zwanger zijn of ga ik gwn ongesteld worden </p>

Ik denk dat je gewoon ongesteld gaat worden maar het kan ook een innestelingsbloeding zijn. Heb je wel een regelmatige cyclus? Ik ben een week overtijd maar testen geven niks aan

Oei ja normaal zou ik dit niet posten maar ben beetje bezorgd nu.  Kga nog even afwachten tot morgen voor moesten ze toch ineens door breken . Dankje voor te reactie

Terug
Bovenaan