Anoniems

Hoi mede zwangere,

Ik heb zo juist een bericht gestuurd naar de redaktie met het verzoek of ze de "klote - gemene " teksten van de echt wel foute anoniems tegen willen houden. Hoopt dat het lukt. Zou het een stuk gezelliger en aangenamer worden op alle forums hierzo.

Heb trouwens het bericht gestuurd naar aanleiding van het bericht van ene anoniem:met de tekst Loentje en Yvonnie.

Mocht het de redaktie niet lukken hoop en duim ik echt dat wij zwangere onder elkaar het verstand en de hormomen onder controle houden en dus echt niet meer reageren op die anoniems.

Hoop dat jullie mij begrijpen, doe het namens ons allemaal. Of willen jullie dat alle forums gesloten worden door de redaktie en we nergens meer ons verhaal kwijt kunnen ???

Groetjes van ShirleyM
 
Leuk dat je dit voor ons probeert te regelen,maar de redaktie is hier zelf ook al lang van op de hoogte.Wij zijn toch volwassenen hoop ik, die gewoon niet op dat soort nare dingen moeten reageren en er gewoon boven moeten staan.Denk je nu echt dat ik wakker ga liggen van zo'n zielig figuur die ons probeert uit de tent te lokken.Meid,wat zal mijn leven dan ontzettend zwaar worden,als ik me daar iets van aan ga trekken.Ik lees erover heen en geniet van de adviezen en medeleven waar ik wel wat aan heb.Liefs Yvon
 
Vind ik een goed initiatief maar ze kunnen er bij de redactie toch niks aan doen volgens mij. Maar ik ben het met je eens. We kunnen er ook beter niet op reageren hoewel ik dat soms toch niet kan laten. Ik vind het zo dom, dat gezeur.
 
Terug
Bovenaan