anouk loopt!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
joehoe!!!!!!!!!!anouk loopt,nog geen hele stukken maar het begin is er.ik zag vande week dat ze tussen kast en bank los ging.en gister liep ze zomaar door de kamer.wat een prachtig gezicht.
kon het niet eerder melden,mn computer kon geen verbinding maken.

groetjes petra

WHOEHOE!! Rik loopt nu zon 2 weken en nu wil ie dus niet zo heel lang meer in de wandelwagen. Dus mag ie weleens los lopen zeg maar, maa als ik rechts ga dan gaat hij links. Owja en de speelgoedwinkel weet ie al goed te vinden hahahahah

Maar hoort er allemaal bij! Nou heeel veel plezier verder met de eerste stapjes!!

Liefs Saskia
mv Rik 04-07-07

Wat goed!!! Blijft toch zo leuk, die 1e stapjes.
Nu de camera in de aanslag houden voor de foto's!

Groetjes van Sonja

Ja moet je zeker doen!! Moet natuurllijk in het fotoboek hé!!
Wij hebben snel wat gefimd op die dag!! Op mijn hyves staat ook een filmpje van Rik dat ie voor het eerst buiten loopt. Als je wilt kijken http://sasje25.hyves.nl/fotos/360540305/0/Vwgl/

Dikke kus!!

Saskia

Hallo,

gefeliciteerd met deze mijlpaal!! Echt super dat ze dan ineens kunnen lopen hé?!

Liefs Debby.

ja heb het fototoestel en de camera steeds in de buurt,want papa moet het ook zien(die is de hele week weg)dus ben veel aan het filmen.

hahaha saskia,dus rik weet de speelgoedzaak te vinden..dat is gevaarlijk!!!!hahaha

groetjes petra

Hoi,
Super dat ze loopt! Is inderdaad een heel leuk gezicht  als ze net lopen, is nog bijna waggelen.
Ik moet ook zo lachen als kindjes die net lopen een drempel over moeten, net alsof ze een berg gaan beklimmen....

Groetjes Marije

Wat knap zeg! Hoe oud is Anouk?
Feline is wel echt een sloompie aan het worden (ze durft nog niet) Af en toe staat ze per ongeluk los.

groetjes Maris

Terug
Bovenaan