@ Anouk

ja we zijn allebij 2 oktober uitgerekend.
maar er gebeurd maar niks alleen de hele dag door buik krampen.
je geduld wordt echt op de proef gesteld vind je niet?
hoe gaat het met jou?

Leuk! Maarja... het zegt zo weinig he.. Want Cisa heeft haar kindje al! Ik wil oook :D Je geduld word behoorlijk op de proef gesteld!!

Het rommelt hier ook aan een stuk door.. Gister bij de vk een inwendig onderzoek gehad en bleek dat mn baarmoedermond al heel ver open staat, dus dat is al heel positief. Hoop dat het doorzet!

Verder voel ik me redelijk.. de ene dag lukt beter dan de andere :) En jij?

liefs

ik lees t overal en vroeg me af: Wat verstaan jullie onder 'rommelen??

bij rommelt er volgens mij alleen een bewegende baby, verder geen gekke dingen....hoop niet dat dit betekend dat het nog wel eens lang kan gaan duren

liefs

we bedoelen krampen (voorweee).
mijn vk doet niet aan inwendige onderzoeken helaas,want ik ben ook wel benieuwd of er al iets bezig is.
en ik doe helemaal niks meer ben te moe om iets te ondernemen en dat vind ik helemaal niks ben blij als ik straks weer lekker kan gaan wandellen.
liefs

@Tilly:
Rommelen is inderdaad dat je veel buikkrampen hebt en harde buiken, voorweeen dus...
Haha ja de kleine kan zo af en toe ook nog goed rommelen ja:p
Jij bent ook vlak bij ons uitgerekend toch?

@Anouk
Wat jammer dat je vk geen inwendige onderzoeken doet. Maar als je gaat bevallen toch wel?? bij mij stelde ze het gister zelf voor, dus dan zeg ik geen nee want ik was wel nieuwschierig.
Ik doe ook niet echt veel meer... verveel me vaak. Maar probeer toch wel mn best te doen om wat afleiding te zoeken. Ik ben ook blij als ik straks weer lekker kan wandelen. Doe nu ook nog wel, maar dan samen met mijn man. Alleen vind ik dat niks aan. Straks indd lekker met de kleine op pad:D

Nou succes ermee!
liefs

Oh zo, ja harde buiken komen zo nu en dan wel de kop op steken, maar niet echt in een regelmaat ofzo. Ben idd 1 dag na jullie, 3 okt. Ik ga morgen bij Vk even vragen wat hun beleidt is bij over tijd lopen en wie weet dat ze dan ook al eens kan kijken of de boel al wat verzacht is of dat er idd nog echt niks in zicht is....

Voelen jullie je ook zo'n tikkende tijdbom nu haha. Ik blijf er iig niet voor thuis want dan duren me de dagen echt te lang.

Hoop dat die van jullie zich snel laat zien(en die van mij ook ;) )

Gezellig! Spannend wie het volgende geboorte topic mag plaatsen ;)

Ja ik voel me ook een tikkende tijdbom... helemaal nu het zo ontzettend rommelt bij mij!! Ik ben wel de hele dag thuis, durf niet zo goed alleen meer weg te gaan in deze situatie. Als ik samen ben met iemand nog wel, maar dat is alleen als mijn man vrij is van zijn werk, dus in het weekend.

Haha, ja ik hoop ook dat onze kleintjes zich gauw laten zien :D

Terug
Bovenaan