anti-conceptie

Hallo dames,

Even een vraagje... Sommige van jullie moeten misschien nog lang niet aan gemeenschap denken, maar wij waren al vrij snel weer actief. Ik zeg waren!!

Slikte voor mn zwangerschap altijd al de pil, maar nu geef ik volledig bv en wordt dat afgeraden. Ik kreeg het advies om aan de minipil te gaan: Cerazette.

Sinds ik die slik (een maand) heb ik iedere dag bloedverlies! Niet heel veel, maar moet wel de hele dag dun maandverband dragen. Ik begin daar echt de balen van te krijgen!! Heb dus absoluut geen behoefte meer aan seks... en voel me "vies"...

Nu staat er in de gebruiksaanwijzing dat je regelmatig wat bloedverlies kan hebben, dus het zal er wel bij horen. Maar op dit moment denk ik dat als dit nog lang duurt, ik er maar mee stop en een familiepak condooms ga kopen!! Want ik ben ook niet van plan om al snel met de bv te gaan stoppen.

Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen op dit gebied. En wie weet heeft iemand nog tips voor mij??!!??

Groetjes Antoi

Ik geef geen borstvoeding meer, maar ben nog niet ongesteld geweest. Ik wil wel even zeggen dat ik het balen voor je vind, want je hebt na de bevalling ook een tijdje gevloeid en dan nu steeds weer kleine beetjes.... echt niets aan... constant maandverband... mag je geen tampon gebruiken? Dan merk je er zelf niet zoveel van,  dat scheelt al weer.
Er is nu ook een spiraaltje dat je ook mag gebruiken tijdens borstvoeding en waarvan je helemaal niet meer ongesteld wordt zolang als ie erin zit. VRaag de huisarts eens....

Succes!

hier gehannis met condooms. Ik val in de risicogroep voor borstkanker en de pil wordt afgeraden. Ik heb voor mijn zwangerschap de mirena spiraal gehad, ik had er h elaas wel klachten van (vaak bloedverlies en buikpijn), dus ik weet niet goed wat ik nu wil.
Een ding weet ik wel: niet zwanger worden!!!!
groetjes ELke

Das idd balen dat je steeds bloedverlies heb. Kan me voorstellen dat je dan geen behoefte heb aan sex en je vies voelt.
Mijn zoontje is vandaag 6wk en gister voor het eerst weer sex gehad. Ik gebruik de pil en voor de zekerheid doen we ook voor het zingen de kerk uit. Heb bijna 6wk lang gevloeid en werd gewoon sagi ervan. Ben in de tussentijd ok al 2keer ongi geweest. Nu gelukkig ff niks.
Misschien dat je ff aan de HA kan vragen of hij wat anders heeft wat ook samen kan met de BV, want kan me voorstellen dat je om deze reden niet wilt stoppen met de BV

Hallo dames,

Ik ben na 4 weken gewoon weer aan de pil(marvelon) gegaan.
Mijn huisarts zei dat ik niet hoefde te wachten totdat ik ongesteld werd.
Wel hebben we die maand niet gevreeen, uit voorzorg.
Gebruik nu alweer 2 maanden de pil en al meerdere malen gevreeen.

Heb 2 kindjes en vind het wel genoeg maar mijn man wil zich niet laten helpen vandaar dat ik aan de pil ben.
Heb wisselende verhalen gehoord over spiraaltjes dus vandaar dat ik bij mijn pil blijf

groetjes

Even een vraagje voor zwangere:
Je zegt dat jij 2 kindjes genoeg vind en dat je aan de pil bent omdat je man zich neit wil laten helpen.... maar wil jij je niet laten helpen dan? Dan hoef je de pil ook niet te slikken!

Reactie voor Bloempje 27,

Sorry zag het bericht nu pas haha

Ik ben te jong(31) om me te laten helpen zegt de gyn.
Doen ze pas als je het helemaal zeker van bent(40jaar).
Nou ik ben er nu al zeker van maar nee ze doen het niet!

ben mijn man nog steeds aan het overhalen om het te laten doen maar die heeft een aantal vrienden/collega ´s een paar weken moeilijk zien lopen. Dus hij is genezen?

Mannenhaha, zijn zo kleinzerig

Reactie voor zwangere:

Belachelijk!!! we leven toch in een vrij land waarin je zelf je eigen keuzes mag maken?? Wat betuttelend! Ik sta er echt van te kijken! In dit land mag je wel een abortus doen, maar je mag je niet laten steriliseren???

Terug
Bovenaan