anti conceptie

hallo dames,

zijn er dames die hier alweer zijn begonnen met anticonceptie?
devaney is nu 2,5 week oud en op verzoek van de doktor ben ik afgelopen donderdag weer gestart met de pil. nou heb de pil 3 dagen geslikt maar ben er gelijk mee gestopt jeetje ben doodziek geweest ervan,migraineaanvallen gehad doodmoe,huilbuien ik was helemaal op dus ik heb besloten te wachtten tot 6 weken na de bevalling voor ik weer begin met anticonceptie de hormoonhuishouding van mij ligt nog helemaal door de war dus het is gewoon niet goed voor me.
ik heb de huilbuien nog steeds en nu is manlief ook nog 2 weken weg met het werk op oefening pff het valt niet mee ik ben zo bang voor een postnatale depressie dit heb ik bij mijn 1e kindje ook gehad ik hoop dat dit snel weg gaat!! xxx
 
Nou meid, als je echt bang bent voor weer een pd, dan snel aan de bel trekken bij de ha. Als is het maar preventief, maar dan weet je in ieder geval dat je in de gaten wordt gehouden. Verder ga ik niet meer aan de anticonceptie. Ik slik al jaren de pil niet meer, wij gebruikten condooms, en nu ons gezinnetje compleet is, is manlief aan de beurt:) Reden dat ik de pil niet meer slik, is vanwege alle hormonen die erin zitten. Bij jou kan het nu dus ook zo zijn dat je hier heel sterk op reageert. Na 6 weken zal je hormoonhuishouding nog steeds niet helemaal op orde zijn, dus misschien heb je er dan nog steeds last van. In ieder geval heel veel sterkte!
 
Hoi,
Wij gebruiken gewoon weer condooms voorlopig. Ik geef borstvoeding en wil daarom geen homonen gebruiken. Hebben we na de vorige bevalling ook zo gedaan. Na de borstvoedingsperiode(hopelijk weer 1 jaar) wil ik een mirena spiraaltje gaan proberen. Is kijken hoe dat bevalt.
Liefs,
Mar
 
Ik begin weer met de pil als mijn menstruatie is geweest tegen mij zeiden ze je kan de pil meteen weer slikken maar het is dan nog niet veilig nou dan slik ik het ook nog niet.
We hebben ook nog geen sex omdat mijn hechtingen nog best gevoelig zijn en als het zover is dan doen we het lekker met condooms. en anders er zijn nog andere dingen die ook leuk en fijn zijn om te doen ;-)
 
Ik heb woensdag gesprek met ha ga gewoon weer aan de pil. Tot die tijd als ik uit gevloeit ben met condoom en daarna weer aan de pil voor paar jaar.
 
hoihoi

ik ben op het laatst toch een februari mamma geworden; 29e bevallen. 7 mrt was ik uitgerekend dus ik ben nog vooral bij die club te vinden

ik ga geen anticoncepti met hormonen nemen.
ik kies voor het koperspiraaltje en als dat niet werkt wordt het onder het mes.

de uiteg:
ik had vroeger de pil, maar ik begon er last van te krijgen, tijdens mijn 1e zwangerschap heel ziek geweest van de hormonen en bij deze 2e zelfs nog meer. mijn zwangerschap was echt een hel op het laatst en als ik nog eens zwanger word zet ik mijn leven op het spel en meer.
Dus ik houd het definitief bij 2 mooie meiden.

en de hormonen zijn de oorzaak van alle ellende dus die ben ik goed zat.
 
Terug
Bovenaan