Anti kalk op dienblad kinderstoel?

<p>Hi allemaal, rare korte vraag maar schoonmoeder heeft met anti-kalk de tafel en kinderstoel schoongemaakt. Ik had het pas laat door dat die stank van zijn dienbladje af kwam. Hij heeft niet direct van z’n blad gegeten gelukkig maar wel met handen erop en dan in de mond.... ergens denk ik: nou, hij gaat er niet dood van en door. Maar ik baal: is dit toch misschien eventueel schadelijk? Ik maak me er een beetje zorgen over. Kind toont geen verschijnselen van vergiftiging. </p>
 
Grondig schoonmaakwerk van je schoonmoeder ;) Neehoor, ik snap dat je je zorgen maakt maar je was er snel bij toch? Dan zal hij nauwelijks iets hebben binnen gekregen. 
 
[quote quote=10426079]Grondig schoonmaakwerk van je schoonmoeder ? Neehoor, ik snap dat je je zorgen maakt maar je was er snel bij toch? Dan zal hij nauwelijks iets hebben binnen gekregen.[/quote]
Lief dat je reageert op zo'n topic haha. Ja, ze had zomaar een fles gepakt zei ze ? en ik had het pas uren later door... dus hij heeft wel paar keer aan dat tafeltje gezeten. Het zal minimaal zijn, maar het zit me zo niet lekker. 
 
Als het je niet lekker zit kan je bellen met de huisarts of nu huisartsenpost. Zij hebben laatst voor mij met het gifcentrum contact opgenomen. Al bedenk ik me nu dat je dat misschien ook wel als particulier kan doen? Zou ff googlen.
 
Ai snap je zorgen wel hoor! Wat staat we op de fles over contact met huid/ inslikken? Het is nu een beetje laat maar ik zou een volgende keer denk ik ook even de huisarts bellen, gewoon om te overleggen als je je zorgen maakt. Al zal de kans klein zijn dat hij jers binnen heeft gekregen, het is niet bepaald lekker spul..
En zet alle flessen waar schoonmoeder niet aan mag komen ook maar meteen achter slot en grendel ?
 
Terug
Bovenaan