anti lek beker (dus NIET!!)

Ja ja, de anti lek beker van avent. Niet dus.
Robin hoeft er nog niet eens zo heel gek mee te doen en hij lekt. Zelfs in de luiertas rechtop is alles nat (en plakkerig!).
Weet iemand een betere beker?
Ik hoorde van Tupperware?? Iemand ervaring?? En wat kost die??

Bedankt voor de tips. Hoop dat die wel waterdicht zijn. Hihi
 
Hoi,

Sigrid heeft een antilek beker van Nijntje, gewoon te koop bij de Blokker/Marskramer ect. Hij werkt prima en was geloof ik maar € 5,95! Verder heb ik nog een antilek beker van Nuby met een zachte tuit (weet niet meer hoe duur die was...). Hier drinkt Sigrid wat minder goed uit en ik moet er dan ook echt bij blijven anders wordt het een knoei boel. Maar goed Sigrid is nog maar 8,5 maanden. Haar nichtje  van 15,5 maanden drink er wel goed uit en niets geen geknoei.
Persoonlijk zou ik er nooit voor kiezen om een gevulde antilek beker in mijn tas te doen. Door het schudden van de tas en wie weet  welke kant  de tas nog meer op gaat er  komen  altijd wel een paar druppeltjes uit. Ookal zou dat niet moeten mogen!! Ik kreeg eens de tip om een leeg waterflesje te gebruiken als het vervoermiddel van drinken en dan overgooien in de beker... Succes!

Groetjes,

Petra
 
Wij hebben o.a. ook de tupperware tuitbeker. Deze beker is NIET anti-lek. Als je op zoek bent naar een anti-lek beker, zou ik niet voor deze kiezen.
Ik zou trouwens even met de aventbeker terug gaan naar de winkel. Want dat wat je beschrijft hoort volgens mij niet!
Stan drinkt ook wel eens uit de anti-lek van avent. Hij is bij ons wel lek-vrij. Behalve als de beker flink hard op de grond valt (lees: gegooid wordt), dan heeft hij iets gelekt en moet ik de dop even weer goed vastdraaien.

Groetjes Marieke
 
hi

ik gebruik de antilek beker van MAM, lekt niet. Heb ook de beker van avent, en bij mij lekt die niet, maar heb die maar kort gebruikt omdat die MAM beker lekkerder vindt, geen handvaten meer een echte beker.

Succes,
Lia
 
Zowel op mijn werk, kinderdagverblijf, als thuis maak ik gebruik van de beker van avent.
Zonder problemen. Ja, zo nu en dan een druppeltje, maar niks noemenswaardig!
Misschien toch nog maar even terug naar de winkel met jullie beker, moet niet kunnen!!!
 
Hallo Sjannie!        
Ik heb hele goede ervaringen met de antilekbeker van de Hema.
Die heeft bij mij nog nooit gelekt.
Weet niet precies meer wat hij kost, gelooft +/- 5,-
Succes ermee, het is erg lastig om een goede te vinden, er zijn er zoveel, 9 van de 10 lijken altijd wel te lekken.
Groeten van Susan.
 

Hoi, mij valt op dat de antilekbeker van mijn dochter gaat lekken als hij wat ouder is en vaak is uitgekookt.
Misschien dat ze daar slecht tegen kunnen op den duur?!
Als ik pas zo'n beker (ik meen van difrax) aanschaf lekt hij absoluut niet.
Ik kookde beker dus nu nog maar 1 keer per 2 weken uit en dat gaat prima.
groeten, Claudia.
 
hoi,

wij hebben de antie lekbekers van kruidvat die zijn €1,89 en dus ook niet z'n ramp als je eens nieuwe moet aan schafe en ze gaan best lang mee als je de goeie dop op de goeie beker draaid en uit eindelijk gaan ze allemaal wel lekke als ze ouder worden.
wij hebben er goede ervaringen mee en gebruiken ze al een ruim jaar.

groeten
 
Terug
Bovenaan