anti-lek beker

hoi allemaal
ik lees wel mee met jullie maar ben niet meer zo actief hier...druk druk druk.
ik heb even een vraagje nu..waneer kun je gaan oefenen met een anti-lek beker.
ik heb een beker van friso gekregen..wie weet of dat wat is en moet het plastic plugje of wat het ook is aan de binnenkant er uit.? normaal hoort dat er in bij een avent beker tenminste wel.die is plat en rond .maar krijg er niks uit..en als ik het er uit haal gaat het te snel..huh
verder heb ik gelezen (ergens) dat het beter is de anti-lek helemaal over te slaan.wie weet hier wat van?
alvast bedankt en fijne paasdagen allemaal.
groetjes piewie-mama van Mila 16-9-06

Je kunt volgens mij vanaf 6 maanden gaan oefenen met de beker. Mijn zoon vond het te vermoeiend om er iets uit te krijgen en gooide 'm altijd aan de kant. Nu drinkt hij uit een gewone beker, gaat prima?
Wel in de kinderstoel uiteraard en onder begeleiding...

Succes
Esmeralda mv Matthijs 21-08-2006

Hoi

Sem drinkt sinds dat hij een half jaar is zijn diksap uit de anti lek beker van avent. Zijn melk drinkt hij nog uit een flesje.

Het gaat erg goed, hij moest in het begin natuurlijk wel wennen, maar das niet gek.

Succes!

gr Marjan

Hoihoi, ik heb ook zo'n beker. Je moet die plastic dingen er niet uithalen. Er zitten wel sleufjes in, maar die zitten nog verkleeft, dus die moet je even met de achterkant van een theelepeltje doorduwen. Daarna doet ie het. Tenzij je het niet als antilek beker wilt gebruiken. Dan kan je die doppies er gewoon uithalen.
Liefs Nelleke

PS Dit staat op de Friso site:
Controleer voor gebruik of de openingen in het ventieltje volledig geopend zijn. Als dit niet het geval is kun  je het ventieltje zelf openen door voorzichtig aan beide zijden te trekken.

Marit drinkt uit een antilek beker sinds ze 5,5 maand is. Ik gebruik de difrax antilek en dat gaat erg goed. Er zit een ventiel in de dop die je op fast en slow kan zetten. Ik heb hem op fast staan, anders moet ze er wel heel hard aan zuigen voordat ze er wat uit krijgt. Maar ik ben er erg tevreden over!

hey bedankt voor jullie reacties!
Nu snap ik het met die friso beker haha...
En inderdaad het zal wel wennen zijn voor Mila om uit z,on beker te drinken..ze zat nu een beetje te kijken van wat is dit nou weer voor een speeltje en deed er geen fluit mee..haha ze moeten ook zoveel nieuwe dingen op dit moment..maar we zullen eens gaan proberen..ben benieuwd..
groetjes piewie

Terug
Bovenaan