anti- lekbekers

A

Anoniem

Guest
Hoi

Ondertussen zijn we allemaal ervaren moeders,maar tips zijn natuurlijk altijd welkom.
Mijn vraag hierbij:Wat vinden jullie een goeie anti-lekbeker?
Joyce drinkt uit een gewone beker en uit een rietje,maar af en toe wil je ergens iets kunnen geven zonder dat het drinken overal zit.
Ik had er een van avent.Met de jongens was ik daar heel tevreden over,maar ergens in de 5 jaar tussen mijn kids hebben ze bij avent besloten dat er aan de bovenkant een luchtventiel moet zitten.Joyce krijgt hier dus zonder problemen het drinken ook door.(gewoon even op de kop aan je tuit drinken en hopla alles onder de pikzooi)
Ik heb er nu een van Mepal en tot nu toe (even afkloppen) heb ik hier nog geen lekkage mee gehad.

Groetjes Jessica

Hoi Jessica,

Toen ik het begin van je verhaal las dacht ik meteen: Avent!!! Daar zijn wij heel erg tevreden over. Maar Marissa heeft nog niet ontdekt dat ze er wel mee zou kunnen knoeien. Ik kan je dus helaas niet helpen

groetjes Linda

Hoi,

ook ik gebruik de avent anti-lek bekers die dus inderdaad gewoon WEL kunnen lekken door dat stomme luchtgaatje grgrgr.

Maar over het algemeen ben ik erg tevreden. Marc heeft van het weekend een wat grotere anti-lek beker gekocht bij de Prenatal maar die heb ik nog niet uitgeprobeerd...die heeft geen tuit meer bovenaan maar een groot breed rietje dat niets doorlaat tenzij je er ook op bijt / drukt..
Ik hou je op de hoogte als Sarah hem geprobeerd heeft.

Tamar

Hoi Hoi

Wat ik zelf fijne bekers zijn zijn de rietjesbekers van Prenatal. Kosten 2,99. Je hebt ze ook van Nuby, maar op de 1 of andere manier krijgt Feline daar niets uit??? En ze zijn ruim 2 keer zo duur.

Verder drink Feline idd uit een avent flesje met zo,n tuit erop geschroefd.

Groetjes kirsten

hoihoi,

grappig dat van die avent bekers had iknu ook; voor mijn oudste en middelste vond ik ze ideaal maar nu voor levi is het 10 keer niks.Ook bij hem zit echt allesonder de zooi,snap niet dat ze dat hebben aangepast.
Ook het nieuwe model rietjesbeker van nuby vond ikniets, lekte niet maar levi kreeeg er ook niets uit omdat ze dat antileksysteem nu bovenin hebben geplaatst. Via www.hetrietje.nl heb ik het oude model rietjesbeker besteld en dat gaat nuprima.

groetjes chimene

Ik heb een gewone tuitbeker van difrax. Het is hard plastic en de handvaten zijn van stug materiaal voor een goede houvast. En de deksel zitten geen extra gaatjes in.
Feline kan er heel goed uit drinken.
En ik geef tegenwoordig bijna alleen nog maar drinken in een gewone beker. Dan hou ik wel de beker vast, want ze gooit anders alles over zich heen omdat ze dat nog niet snapt.

groetjes Maris

De   nieuwe rietjesbekers van Nuby zijn inderdaad helemaal niks, ik krijg er zelf nauwelijks iets uit. Had gelukkig nog de oude bekers staan en bij hetrietje.nl de reserverietjes besteld.
Gewoon geen zooi op de grond helemaal geweldig.

gr Saskia

Hai,

Na bijna alle bekers te hebben geprobeerd ben ik tot de Difrax gekomen. Geweldig ding! Niet open te krijgen, lekt niet enz! dd kopen tijdens de mamamazzeldagen bij Prenatal?

gr.Ing

Terug
Bovenaan