anti muggen spul

Hallo, wij gaan binnenkort op vakantie naar Italië en ik moet nog wat
tegen muggen halen voor mn zoontje, maar maakt het dan nog uit wat ik
koop? Is alles ook automatisch geschikt voor kleine kinderen?



Groetjes

 
hoi

het maakt zeker uit wat je koop niet alle antie mug is geschikt voor baby's en kinderen maar ik weet dat ze prikweg (homeopatisch)  hebben voor baby's is goed voor de bultjes maar ook om de muggen op afstand te houden. maar je moet het gewoon even navragen bij de drogist welke geschikt is. in de meeste antie mug zit een product die kleine kindjes nog niet mogen hebben. maar gewoon even navragen

groetjes kristel 2lingmama
 
Je kan het beste iets kopen wat je niet op de huid hoeft te smeren, ze steken nl vaak hun handjes ed in hun mond. Iets wat je dan kan gebruiken is een antimuggenstekker voor in het stopcontact, je kan ook een beetje citronella-olie op het hoeslakentje druppelen, of een klamboe gebruiken. (let dan wel op je kind, hoe die is, vanmorgen lag Ruben overdwars in zijn bedje en was hij met de klamboe aan het spelen, vind dit eigenlijk een beetje eng, dus ik denk dat ik hem maar weghaal)

Groetjes Daniella
 
Hallo,

Koop in ieder geval anti-mug zonder DEET. Dit is nl. gevaarlijk voor kinderen onder de 3 jaar. Bij de apotheker hebben ze het (heet geloof ik Mosiguard) en ook bij het kruidvat is er een spray zonder DEET.

Groet,
Ingrid
 
Terug
Bovenaan