Hebben jullie dat ook weleens dat je soms even op zoek bent naar iets nieuws om te doen? Nu ze ouder worden en dus minder gaan slapen gebeurt het mij steeds meer.
Natuurlijk laat ik hem veel spelen, dat kan hij ook erg goed, maar geen uren lang. En tja boekjes voorlezen en samen torentjes bouwen duurt ook maar zo kort.
Wie weet is het leuk om eens wat leuke nieuwe tips te delen .
Ik ben benieuwd naar de creativiteit.
Hier mijn tipje: tijdschriftje scheuren!
Na het broodje eten vanmiddag was er nog even tijd om te spelen. Maar ongeveer een half uurtje voor bedtijd had hij het wel gehad.
Tot...tot hij de krantenbak ontdekte. Bovenop lag een tijdschrift die ik gelukkig al had gelezen. Dat was mazzel want er bleef niks meer van over!
En vermaken dat hij zich deed!
Natuurlijk laat ik hem veel spelen, dat kan hij ook erg goed, maar geen uren lang. En tja boekjes voorlezen en samen torentjes bouwen duurt ook maar zo kort.
Wie weet is het leuk om eens wat leuke nieuwe tips te delen .
Ik ben benieuwd naar de creativiteit.
Hier mijn tipje: tijdschriftje scheuren!
Na het broodje eten vanmiddag was er nog even tijd om te spelen. Maar ongeveer een half uurtje voor bedtijd had hij het wel gehad.
Tot...tot hij de krantenbak ontdekte. Bovenop lag een tijdschrift die ik gelukkig al had gelezen. Dat was mazzel want er bleef niks meer van over!
En vermaken dat hij zich deed!