Antibiotica baby 11 maanden

Hoi allemaal! Zijn hier mensen met de ervaring van antibiotica bij een baby ? Onze dochter krijgt vanaf wederom een kuur maar lijkt er op te reageren door over te geven en ze is erg humeurig al dagen. Ook eet ze zeer slecht hierbij en moet ongeveer 2 tot 3x per dag overgeven. Kan dit de antibiotica zijn een grote kans van wel. Is het dan verstandig door te gaan ?
Ik hoop op reacties !

Onze dochter had er gelukkig geen last van.
Maar heb zelf wel ervaren dat antibiotica bijwerkingen kunnen hebben.
Als het middel erger is dan de kwaal, misschien even overleggen met de arts die het heeft voorgeschreven?

Dankjewel voor je berichtje ! 
ik ga inderdaad morgen maar even bellen met de huisarts. Ze is helemaal niet de blije baby die ze normaal is echt zo rot 

Wij hebben dit ook gehad toen onze zoon zo'n 6 maanden oud was en dubbele oorontsteking had. Wij vroegen ons ook af of middel niet erger was dan de kwaal. Maar hij spuugde ook al vóór de kuur, en hield in ieder geval toen de borstvoeding binnen. En antibiotica stoppen kan risico geven op resistentie. Bovendien kwam ik er na 2 dagen achter dat als ik hem na het toedienen van de antibiotica een uur rechtop hield (in wipstoel was ook goed genoeg)  hij alles binnen hield. We hebben toen de kuur helemaal afgemaakt.

Terug
Bovenaan