<p>Toen ons kindje een week oud was ben ik opgenomen in het ziekenhuis vanwege koorts. Hier heb ik 3 nachten gelegen en een brede antibiotica gekregen via infuus. Ze zijn er niet achter gekomen waar mijn koorts vandaan kwam. Eenmaal thuis heb ik een kuur amoxiline tm woensdag. Sinds mijn opname heeft ons zoontje last van reflux en heeft veel pijn. Ook is hij sinds gister gaan projectiel braken. Hiervoor is hij bij de huisartsen post geweest. Deze willen het aankijken en ik moet nu voeding indikken. Niemand doet verder uitspraken over wat er aan de hand kan zijn en wij zitten met de handen in het haar omdat de kleine soms uren lang pijn heeft. Vanaf vandaag hebben we na weer projectiel braken besloten hem kunstvoeding te gaan geven in de hoop dat dat helpt. Ondertussen blijf ik wel kolven om de boel op gang te houden. </p><p>Zijn er mensen die ervaring hebben met antibiotica en borstvoeding? Want ik denk dat het hierdoor komt maar weet het uiteraard niet zeker. Dus vraag me af of jullie baby er ook zo heftig op reageert en hoe je daarmee bent omgegaan </p>