Antibiotica

Hallo, Hopelijk kunnen jullie mij even helpen... ik slik nu al heel wat jaren de dianne 35 (waar overigens veel mensen over zeggen dat deze pil aangezien hij zo licht is niet helemaal 100% safe is?????) maar ik heb ooit de bijsluiter gelezen alleen dus nooit doorgehad dat als je een antibioticakuur zou nemen je pil niet meer veilig is tijden de anti en een week na de anti... ok dit is heel stom... maar had er verder niet over nagedacht en mijn huisarts had mij hier ook niets over medegedeeld... Ik las dus laatst toevallig mijn bijsluiter en zag dit... Alleen het probleem (nouja het is niet echt een probleem) Ik heb regelmatig op dit moment sex en de antibiotica slikte ik vlak voor m'n menstruatie en eindigde ik mee ook zo rond m'n laatste menstruatie ik heb na mijn menstruatie ook gewoon weer sex gehad en er nooit bij stilgestaan tot ik dus laatst mijn bijsluiter las... Nu is het zo dat ik pas over 16 dagen weer moet menstrueren een mijn vraag is kan de zwangerschapstest alleen als je dus 1 dag overtijd bent of ook nu al... en hoe groot schatten jullie de kans dat het mogelijk zo zou zijn aangezien het ook vlak na mijn menstruatie was (de week na mijn menstruatie en halve week voor mijn menstruatie) want volgens mij zal ik doordat ik gewoon de pil slik wel in mijn stopweek weer een ongesteld worden...
Liefs,
Mij

ze zeggen bij cb dat je hem op de eerste dag kan gebruiken, maar ik hoor veel verhalen dat hij dan meestal negatief is omdat de hoeveelheid zs hormonen nog erg laag is beter is te wachten tot 1 week na je nod

heel erg bedankt ik zat net ook effe op de clearblue site te lezen en daar las ik ook dat je beter vanaf de laatste dag onveilige sex minstens 19 dagen moet wachten.... dus ik wacht het af groetjes,

Wat slecht dat je huisarts en de apotheek je hier niet op hebben gewezen. Het is natuurlijk ook aan jou om de bijsluiter te lezen, maar toch.

Ik zou met testen wachten tot je een dag of 5 overtijd bent. Is anders zonde van het geld van de test.

ik dacht dat diane-35 juist een vrij zware en betrouwbaardere pil was omdat het een "oudere" pil is enzo.
In ieder geval, ik pak ze al zes of zeven jaar gewoon door antibiotica, diarree, overgeven, ziekte, heen en ik ben nog nooit zwanger geweest. Heb juist het gevoel dat de diane op dit gebied één van de meer betrouwbaardere pillen is tov de nieuwe derde generatiepillen.

Terug
Bovenaan