antibiotica

A

Anoniem

Guest
Hej hej,
16 November zou eigenlijk mijn ongesteldheid komen, maar een paar weken geleden heb ik antibiotica geslikt en ben toen ook "ongesteld" geworden.
Hebben meer daar ervaring mee of je het dan moet meerekenen met een echte ongesteldheid of is het een tussenbloeding.
Ik hoor graag van jullie..
Groetjes Friesje

quote: friesje schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-12-2006 20:49:31'));

Hej hej,
16 November zou eigenlijk mijn ongesteldheid komen, maar een paar weken geleden heb ik antibiotica geslikt en ben toen ook "ongesteld" geworden.
Hebben meer daar ervaring mee of je het dan moet meerekenen met een echte ongesteldheid of is het een tussenbloeding.
Ik hoor graag van jullie..
Groetjes Friesje

Sorry ik begrijp 'm niet helemaal; 16 november moest je ongesteld worden. Wanneer ben je toen ongesteld geworden dan? Eerder of later dan 16 november?
Ik heb niet het idee dat je een bloeding kan krijgen door antibiotica te slikken dus volgens mij zou dat er niet mee te maken hoeven hebben.

hej hej,   2 november begon ik te bloeden(toen was ik aan de antibiotica). Nu ben ik nog steeds niet ongesteld geworden. hoop dat je het nu snapt. groetjes friesje

Zo, dat is 2 weken eerder! Heb je toen wel veel gebloed? Echt ongesteld, zeg maar?
En hoe lang zijn je cyclussen normaal dan? Ook wisselend?
En ben je daarna nooit meer ongesteld geweest?
Dan zou ik er toch maar een zwangerschapstest aan wagen denk ik.
Tenzij je zulke enorme wisselende cyclussen hebt dat het niet raar is dat je na 2 november niet meer ongi bent geweest.

Succes!

hej hej, mijn cyclus is altijd heel regelmatig, altijd rond 30/31dagen.
het leek wel op echte ongesteldheid, ik bloedde niet zoveel maar wel 5 dagen
groetjes

Terug
Bovenaan