Antibiotica

hai! Ik had afgelopen week een berichtje geplaatst dat ik nar de ha moest voor een uitstrijkje, nu blijkt dat ik een ....kokken (ik weet het niet meer wat voor woord) had, dat moest worden behandeld met antibiotica, maar nu weet ik niet opf dit wel zo verstandig is, ik ben net bezig om zwanger te raken en heb pas volgende week nod. Moet ik de arts even bellen om te overleggen= hij weet dat we met kinderen bezig zijn als hij heeft opgelet.

Dan nog 1 vraagje, ik heb al een paar dagen afscheiding maar nu kom ik net van de wc en ik had opeens een stuk slijm, het was wit doorzichting en net lijm, het was rekbaar, is dat normaal om te hebben?

Alvast bedankt voor de reacties!
 
Streptokokken waarschijnlijk.
Als ik jou was zou ik even op internet zoeken.
Mijn vriendin had het bij de bevalling van de eerste. Je geeft het dan mee aan je kind. Helaas heeft haar kleine maar een halve dag geleefd. Ik zou het dus echt goed uitzoeken.

Heel veel succes
x
 
ik heb het bij de apotheek door gegevn dat we met kinderen bezig zijn en dat ik niet weet of ik zwanger zou kunnen zijn, de medicijnen die ik nu heb gkregen zijn niet schadelijk voor een kindje. Het waren geen sreptokoken maar iets als van Entrokokken, in ieder geval niet iets engs volgens de dokter.

liefs Jet
 
Terug
Bovenaan