Antibiotica

A

Anoniem

Guest
Hallo lady's

ik wil het jullie toch vragen ik heb nu een blaasontsteking en krijg hiervoor een antibiotica kuur voor 10 dagen. Ik vind het vervelend om medicijnen in te nemen. Ik zit nu in  de zevende week en ben daar onzeker over. Is er iemand die daar mee bekend is???/

Groetjes Ramona

Hoi Ramona
Ik heb in mijn vorige zwangerschap ongelooflijk vaak een blaasonsteking gehad en heb daar ook heel vaak ab''s voor moeten slikken. Je moet goed tegen de huisarts zeggen en de apotheker dat je zwanger bent. Er zijn ab's die je wel mag slikken, andere alleen in het begin van de zwangerschap en weer andere alleen later in de zwangerschap. De standaardkuur, Amoxiciline wordt volgens mij standaar gegeven. Hopelijk reageer je er goed op en ben je er zo vanaf. Gouden tip: drink voldoende echt 2 ltr per dag en slik daarnaast cranberry capsules, zo voorkom je herhaling.

Beterschap!

hoi,
ik had vandaag de schok van mijn leven, ging naar de wc en .... allemaal bloed, dacht echt ff dat ik een miskraam had, maar voelde eigenlijk ook al snel dat dit zeer waarschijnlijk een blaasontsteking was, ff later weer 3 druppels bloed geplast, toen wist ik het zeker. net bij de huisarts geweest en zit nu ook aan de antibiotica.
heb het bij mijn vorige zwangerschap ook gehad en heb een heel lief gezond kind, weet dat bepaalde antibiotica geen kwaad kunnen, maar je huisarts moet natuurlijk wel weten dat je zwanger bent.
kus krista

Terug
Bovenaan