Antibiotica

Hey iedereen,
Ik heb voor ongeveer de 100ste keer blaasontsteking sinds we bezig zijn op zwanger te proberen te worden. De huisarts zegt dat de medicatie geen invloed heeft op een eventuele zwangerschap, maar nu vroeg ik mij af of deze de test positief dan wel negatief kunnen beinvloeden?!
Liefs Rianne

ik had ook speciale kuren waar de zwangerschap wel tegen kon als ik wel zwanger zou zijn
eerste kuur hielp niet dus heb nog een keur gehad en die hielp

ik denk dat je daar op moet vertrouwen bij de huisarst
dat het geen kwaad kan dus denk ook niet de test beinvloedbaar

Ik heb gisterenmorgen een test gedaan en die liet niks zien of tenminste ik wist niet of ik wat zag. Vanmorgen diezelfde test nog eens bekeken en toen was er wel degelijk een licht streepje te zien. Op internet is wel te vinden dat de hoeveelheid eiwit een positieve test kan geven, dus ben nu een beetje onzeker....kuur duurt vijf dagen, dus nog vier dagen dan maar weer eens testen....

Wordt vervolgd.

Ik heb gisterenmorgen een test gedaan en die liet niks zien of tenminste ik wist niet of ik wat zag. Vanmorgen diezelfde test nog eens bekeken en toen was er wel degelijk een licht streepje te zien. Op internet is wel te vinden dat de hoeveelheid eiwit een positieve test kan geven, dus ben nu een beetje onzeker....kuur duurt vijf dagen, dus nog vier dagen dan maar weer eens testen....

Wordt vervolgd.

Je moet een test na 10 minuten niet meer bekijken.
Als er de volgende dag een streep te zien is, dan zegt dat helemaal niets.

Het lijkt me sterk dat antibiotica invloed kan hebben op de invloed van de test.
Maar invloed hebben op de test is heel wat anders dan een kuur die je tijdens je zwangerschap kan gebruiken.

Misschien een rare tip, maar ik heb eens gelezen dat het belangrijk is dat je na het vrijen je blaas leegplast anders heb je grotere kans op blaasontsteking.
Ik had vroeger ook geregeld een blaasontsteking maar gelukkig, even afkloppen, heb ik het al een hele poos niet meer gehad.
Niet dat je er nu wat aan hebt maar voor in de toekomst een handig weetje.

Groeten Irma

Terug
Bovenaan