antibiototica-drankje niet in willen nemen.

Hoi collega-moeders,
Mijn dochter van bijna 3 heeft van de huisarts een antibiotica-emulsie gekregen, wat ze 3 x daags 10 ml moet innemen, maar ze weigert het door te slikken. Ze heeft het gekregen voor uitgebreide krentebaard.
Hebben jullie misschien een idee waar ik het in kan doen zonder dat ze het in de gaten heeft? Het gaat om Floxapen-emulsie, en er zit een vrij sterke smaak aan...

Alvast bedankt!!

Groetjes,
Susan
 
Oh, vreselijk, dat hebben we met ons zoontje ook gehad. door het drinken heen proefte hij het onmiddelijk. Na een week proberen kregen we van de ha een andere, en dat ging veel beter, konden we door zijn drinken heen doen. Dat maakten we dan iets zoeter, en daar proefde hij niks van.Dus als het een probleem blijft zou ik weer even met de ha contact opnemen.
Groetjes Soela
 
ken je de levertraan nog? ook een vieze smaak. weet je wat mijn oma dan deed? bij haar kinderen.
ze legde een klein lekker snoepje op voor je kind het einde van de lepel als je het snoepje te pakken krijgt, dan heb je gelijk je drankje opgedronken. mischien iets wat wel verandwoordig snoepje proberen?
 
Heeeel oud topic zie ik, maar voor mensen die hetzelfde probleem hebben.

Wij kregen ook die vieze kuur voor 3x daags. Ten eerste krijg je het er niet in en ten tweede moet je ze er s nachts voor wakker maken.

Tip: vraag een ander middel (erythromycine) dat is twee keer daags en heeeeel erg lekker.
 
Terug
Bovenaan