Anticonceptie en vloeien.

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik zit ff met een vraagje..

Ik ben 23 mei bevallen van een dochter en ben na een aantal weken toen ik bijna niet meer vloeide met de pil (marvelon) begonnen. 1 stip had ik klaar (en tijdens deze stip extra voorbehoudsmiddel gebruikt) en ben daarna ook netjes ongesteld geworden.
Ben  nu in midden in de tweede week van mijn 2de strip en heb nu bloedingen , het is niet veel maar toch! Ik vind dit zo raar...en we hebben in deze strip geen extra voorbehoedmiddel meer gebruikt dit zou volgens de huisarts assistent niet meer nodig zijn! Hebben jullie enig idee of dit raar is of moet je lichaam toch nog weer wnnen aan de pil en is dit heel normaal?

Groetjes Danielle mv
Jason 01-07-04
Felicity 23-05-07

ha er staat een aantal keer stip, maar moet strip zijn  ben nog niet helemaal wakker geloof ik!

dat zijn doorbraakbloedingen, komt op de één of andere manier voor, als de eispong is (  je hebt nl ook gewoon ei-sprong bij het gebruik van de, je kan alleen niet zwanger worden, omdat de hele hormoonhuishouding anders is door de pil). lees de bijsluiter maar eens, staat zoiets wel in.
heb het gehad nadat ik gecuretteerd ben, maar ook  nu ik in mei bevallen  ben, ik hebhet idee dat  het  lichaam even tijd nodig heeft om weer 'op de rit' te komen. als je t niet vertrouwd-> naar de huisarts, maar hetgeen je omschrijft komt me niet onbekend voor

Hoi Janet!

Bedankt voor je reactie , ik heb ff op google gekeken en ook op de bijsluiter en daar staat het vermeld !
Dus ik maak me geen zorgen meer!

Bedankt !

Terug
Bovenaan