anticonceptie zonder hormonen!

Hoi dames,

Nu de bevalling steeds dichterbij komt ga ik ook steeds meer denken welke anticonceptie ik ga gebruiken.
Ik kan absoluut niet tegen de pil of iets met hormonen. Alle bijwerkingen die je kunt hebben heb ik. En een condoom vind mijn mannetje ook maar niks en ik ook niet.
nu vond ik iets op het internet.
Dit is de link:
http://www.geboorteplanning.nl/pearly.htm
Het is een computer die je cyclus meet. nu voel ik altijd wel mijn eisprong maar je bent al snel onvoorzichtig en dit apparaatje werkt daarbij.

Nou ik ga in iedergeval info. aanvragen.

Liefs Cares

Nou net even naar de prijs gekeken. nou ik viel bijna van mijn stoel. Het kost 335 euro.
Maar goed ik heb niet de keus voor hormoon anticonceptie. En als ik steeds condooms moet kopen ben ik ook wel wat kwijt. En dit gaat natuurlijk wel jaren mee.

Er bestaat ook een spiraal zonder hormonen....
Misschien is dat iets voor je??

Ik zou zon ding niet vertrouwen hoor   die je cyclus meet...ppooeeh dat je dat durft!

Succes meid!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

hoi, hoi.

Ik vind een spiraaltje niks. Maar dat komt omdat ik het idee alleen al, dat je bevrucht bent maar dat het spiraaltje het vruchtje niet laat nestelen. Ik heb dan echt het idee dat ik een kindje geen kans geeft om te leven. Zo denk niet idereen erover dat wat weet ik maar het voelt niet goed.

En aan de andere kant heb ik voor de geboorte van mijn zoontje ok al 2 jaar niks gebruikt en tussen mijn zoontjke en deze zwangerschap ook niet. Dus ik ken mijn cyclus wel goed en voel mijn eisprong, maar er stond dat bij dit apparaatje de kans op een zwangerschap net zo groot is als bij de pil. Bij de pil werd 0,1-0,9 op de 100 vrouwen zwanger, bij dit apparaatje 0,7 op de 100 en bij de spiraal werd nog 1-3 vrouwen op de 100 zwanger

Tis wel fijn dat je zoveel vertrouwen kunt hebben voor je lichaam!!
Ik heb dat niet bij mezelf hoor!

Nou meid ik wens je succes met je zoektocht! En ja misschien heb je het al wel gevonden met dat apparaatje!

X Saskia

Terug
Bovenaan