anticonceptie

A

Anoniem

Guest
hey,

ik ben door de pil zwanger geworden toen ik 17 was,
heb me kindje gehouden ben er super trots op,
relatie met de vader ging niet.
ontmoeten 2 jaar later weer een andere vriend waar het allemaal super mee ging,
slikte de pil netjes maar werd toch weer zwanger en kreeg een mooie zoon,
we zijn erg trots op hem en de kleine meid.
maar wil weer aan anticonceptie beginnen wil een spiraaltje. Hebben jullie,
ervaring dan zou ik dat graag meer over willen weten.

veel leifs van ons

Hallo,

Tja, aan zo'n spiraaltje zit je in principe wel een tijdje vast he? Maar als je er zeker van bent zou ik het gewoon doen. Heb er zelf geen ervaringen mee, moet ik zeggen. Ik heb wel een tijdje de nuva ring gebruikt. Dat is een soort plastic ring die je zelf elke maand inbrengt. Vond ik ook wel prettig omdat je er niet elke dag aan hoeft te denken zoals met de pil.
Maareh, waarom stel je deze vraag eigenlijk op het zwanger worden forum. Wij zijn natuurlijk juist niet echt bezig met anticonceptie...

Groetjes, Lionsmamma

Hoi,

Toevallig ben ik gisteren naar de gyn geweest en wordt bij mij op 1 feb de mirena spiraal geplaatst. De gyn zei dat dit de meest veilige vorm van anticonceptie is, is zelfs beter als sterilisatie bij vrouwen!!! En ja, de spiraal werkt 5 jaar. Maar ja, je kunt hem ten alle tijden eerder laten verwijderen.

sterkte
liefs lin (mama van 4)

Oh ja,

bij het 0-1 jaar forum en dan de 2 begin 2005 mama's zijn nog meer mama's met een spiraaltje, die al wat meer ervaring hebben.

liefs lin

hey,

u vroeg waarom ik dit op zwanger form vroeg ben hier nieuw dus weet niet precies hoe dit werkt en waar ik het wel op moest zetten sorry,
maar ik hoe geen anticonceptie meer ben al weer zwanger

toch bedankt voor jullie antwoord.
en vroewen die ook zwanger zijn van harte en geniet ervan xxjes

Terug
Bovenaan