anticonceptie???

ik heb sinds jens geboren is de yasmin pil gehad
kreeg er steeds hoofdpijn van, dus eigenlijk wil ik wat anders,
vanmorgen raadde de dok mij het mirena spiraaltje aan
maar ik zie dat denk ik niet zitten, alleen het inbrengen al bbrr

heeft er iemand ervaring met de prikpil?

hoi hoi

ik zelf heb de minera spiraal moet je zeggen ben niet zo heel tevreden
het inbrengen was niet prettig maar viel mee
ik heb alleen zes weken nagevloeid
de prikpil heb ik niet gekregen van mijn gyn ze zei dat er kankerverwekkende stoffen inzatten
maar me nichtje heeft hem wel gewoon zei vind het best een nadeel want je moet toch goed de drie maanden in de gaten houden
zei vergeet hem dus meestal na 3 maanden en laat zich pas de vierde maand prikken

ik wacht nu op toestemming van mij gyn om me te laten helpen maar ze doet een beetje moeilijk omdat ik pas 25 ben maar na twee horror zwangerschappen en twee flinken bloedingen weet ik voor 10,000,00% zeker dat ik geen kindjes meer wil

na de vakantie hoor ik of ik wel of niet mag

su6 met je beslissing

groetjes mariella

die hoofdpijn kan kloppen sommige mensen zijn daar heel vatbaar voor ik zelf heb nu helemaal niets omdat ik na mijn hersenbloeding de pil absoluut niet meer mag gebruiken ivm de hormonen die die bevat....dan kom je snel op het spiraaltje maar wat bleek daar zitten vaak de zelfde hormonen in als in de pil dus ook geen optie....dan helpen ja hadden ze me dat maar verteld met de keizersnee dan had dat direkt gedaan kunnen worden ik ben nu in 2jaar tijd al 6keer geopereerd en heb er dus ff geen zin in om me weer te laten helpen ik moet in augustus weer aan mn hoofd geopereerd worden dus die sterallisatie laat ik ff aan mn man over als hij er aan uit is of hij het nu wel of niet wil anders is het voor ons ff voeten wassen met de sokken aan ;-)

heb je natuurlijk niets aan maar misschien moet je eens een andere pil proberen????

Terug
Bovenaan