anticonceptie...

hier ben ik nog aan het overnadenken wat ik wil doen... ik heb nadat ik Sharon gekregen heb weer aan de pil gegaan.. maar merkte dat ik daar gigantische hoofdpijn en soms migriane van kreeg...

Dit wil ik nu niet meer... denk aan een spiraaltje... hoe werkt dat en heb je daar dan geen last van als manzijnde (dat het gaat prikken of zo)... klinkt raar maar die gedachte speelt bij mijn man... haha

wie kan me helpen hoe en wat

Ik heb zelf weer een Mirena spiraaltje laten zetten, het zetten kan even vervelend zijn maar hey een bevalling is erger, ik had zelf van te voren 3 paracetamolletjes ingenomen en ik heb er totaal geen last van gehad, je kan zelfs evt. pijnmedicatie krijgen via de huisarts maar ik persoonlijk vond het reuze meevallen

Manlief heeft er geen last van gelukkig haha, er zit maar een kleine hoeveelheid hormonen (minder dan de pil) in die alleen plaatselijk worden afgegeven, + hij kan 5 jaar blijven zitten + geleidelijk aan blijft je menstruatie weg jiiiiehaaa ( maar zodra ie eruit is kun je gewoon weer zwanger worden hoor )

Hij is mij altijd heel erg goed bevallen

haha leuk hoe je het schrijft... maar duidelijk is het wel! mooi zo

gek idee van mijn man he dat prikken haha..

dank je wel voor de uitleg! ga het eens vragen aan de huisarts...

das toevallig dat dat onderwerpje hier staat ;) ook ik kreeg altijd behoorlijke hoofdpijn/migraine van de pil! en daar ben ik dus achter gekomen toen ik ermee gestopt was haha want ik heb bijna geen hoofpijn meer gehad... Ik heb morgen middag een afspraak bij de dokter om het over anticonceptie te hebben! Misschien is er een ander pil? tja zon spiraaltje zie ik niet zo zitten ;) vraag me niet waarom..

hey inkiepinkie ;)

zoals je al las zat ik met het zelfde probleem als jou ;) ik ben vanmiddag bij de dokter geweest, en heb nu de 3 fase pil gekregen. Hierdoor worden de hormonen langzaam opgebouwd zeg maar! De ha gaf aan dat veel mensen met dezelfde klachten deze pil kregen, en dat het bijna bij iedereen een beter effect gaf... ik heb hem nu 3 maanden op "proef" mocht het weer het oude liedje worden dan is de oplossing een spiraal zei ze... Ik ben benieuwd waar jij voor kiest!

Liefs

Terug
Bovenaan