antidepressiva

A

Anoniem

Guest
ik vrouw 29 met 2 gezonde kids wil graag nog een deerde kindje, maar ik slik al 2 jaar antidepressiva(citalopram)afbouwen is al 2x mislukt. wie heeft ook antidepressiva in de zwangerschap moeten gebruiken, en heeft toch een kindje zonder afwijkingen gekregen. artsten weeten nog niks over antidepressiva in de zwangerschap

Ik heb seroxat gebruikt en heb een gezonde dochter al wilde ze mij wel op prozac zetten maar mijn huisarts vond dat niet nodig. Mijn dochter is gezoend. Ik ken jouw middel zelf niet.

Succes
L

Hoi hoi,staat er ook niks over in de bijsluiter?als er niks over bekend is zou ik toch,proberen om er mee te stoppen!!!mijn moeder slikt ze ook,maar ja die wil geen kinderen meeer.straks ben je zwanger en is neem ik aan toch niet goed voor je kindje.veel sucses gr manuela

Hoi,
Ik weet dat de artsen er niet tegen zijn, want het middel wordt wereldwijd geslikt, en er worden ook wereldwijd kinderen geboren. Maaaar zij nemen niet de verantwoording, en raden vaak af om toch een periode te stoppen.
De keuze is dus aan jezelf. Het lijkt mij, als het even kan verstandig om te stoppen, omdat er nog geen feiten over bekend zijn.
Moeilijke situatie voor je. Er zijn vaak ook geen andere (homeopatische) middelen, waar je wel zwanger mee mag worden. Ik wens je veel succes en zou dit ook even met je H.A overleggen.
Doei Tanja

Terug
Bovenaan