Antidepressiva

hoi allemaal.
ik slik geduurende mijn zwangerschap een halve antidepressiva per dag. (zoloft).
ik zou graag willen weten of meerdere vrouwen dit geduurende hun zwangerschap hebben doorgeslikt, en of er nu dingen zijn die je aan je kindje merkt zeg maar.
ik hoop dat jullie me een beetje begrijpen.
liefs van mij
 
Hallo anoniem,

Ik heb geen voorbeeld van het gebruik van zoloft, maar mijn zus gebruikte tijdens haar zwangerschap Seroxat in overleg met de artsen natuurlijk. Haar zoontje (mijn neefje dus) is inmiddels vijf jaar en je merkt niets bijzonders aan hem hoor. Het is een heerlijk joch die gewoon lekker in zijn velletje zit en het goed doet op school en zwemles. Maak je dus niet te veel zorgen!

leifs, anoniem
 
Halloo,

Wat vervelend voor je dat je die antidepressiva nodig hebt. Heb je met je huisarts overlegd over deze medicijnen? Ik neem aan van wel, anders moet je het misschien alsnog doen. Hij/zij kan je misschien beter hierover informeren. Het is bijvoorbeeld ook niet goed om elke dag paracetamol te nemen ook als je zwanger bent, dat geldt natuurlijk voor andere pillen ook of misschien nog sterker. Ik heb er verder geen verstand van, maar ik vind dat je niet genoegen moet nemen met één antwoord op het forum. Voor je kindje is het het beste om het goed uit te zoeken.
Heel veel sterkte.

groetjes
 
Terug
Bovenaan