Nou, ik vind antilekbekers wel heel fijn en handig hoor!! Mijn zoontje was denk ik een maand of 8 toen hij eruit ging drinken. Niks geen slappe kaakspieren of gaatjes of weet ik wat nog meer. Kinderen hebben een prima zuigreflex en krijgen makkelijk dat drinken uit zo'n bekertje. Alleen maar gemak en genieten voor het jochie! En hoe handig was het niet om hem achterin de auto lekker een bekertje drinken te geven (hij dronk en drinkt nog steeds behoorlijk veel: leuk nu hij zindelijk is, kan hij 100x naar het toilet op een dag ). Mijn zoon was dol op zijn antilekbeker (ik had er één van MAM, echt een SUPERbeker, ik heb er nu ook alweer één aangeschaft voor mijn dochter die bijna 6 maanden is) en toen hij oud genoeg was en niet meer zo knoeide met alles, heeft hij met pijn in zijn hart zijn lieve bekertje op moeten geven (heb ik samen met hem een andere flitsende gewone beker gekocht), maar toen was hij volgens mij al ruim 2 jaar! Ik zie er niks verkeerds in. Maar ieder voor zich natuurlijk!
Groetjes,
Petra