Antilekbeker

Mijn dochtertje wil niet drinken uit een antilekbeker. Wel uit een gewone speen. Moet ik dat blijven proberen? Maar dan drinkt ze dus niets. Of komt dat ineens vanzelf dat ze wel uit zo'n tuitje drinken?
 
O hier was dat ook zo een ramp. Ik weet niet hoe oud je dochtertje is. Maar bij ons heeft het lang geduurt. Pas met een maand of 11 dronk ze uit een tuit.
Bij haar kwam het ook omdat ze bij de borst heel hard moet zuigen ook op de fles zat een speentje met een klein gaatje dus ook hard zuigen.
Gevolg was dat ze bij de antilek hard zoog en dan kwam er zo een golf uit dat ze zich meteen vreselijk verslikte.
Met 11 maanden deed ze het opeens vanzelf. Ik bleef het wel aanbieden.

Nu is ze 14 maanden en drinkt uit een tuit zonder antilek.

Succes
 
Dan is het denk ik gewoon een kwestie van aan blijven bieden. Misschien dat je hem aan kunt bieden en als ze niet drinkt later een flesje geven. Niet meteen er na?

Succes
 
Mijn zoontje van 10 maanden drinkt nog steeds niet uit een tuitbekertje. Meneer wil liever een gewone beker. Veel geknoei natuurlijk, maar als dat voor jou niet uitmaakt kan je het alliccht eens proberen.
 
Onze kinderen hebben noit uit een antilekbeker gedronken, het wilde gewon niet. Ik gebruikte de tuitbeker van Tupperware, die dronk voor onze kinderen fijn. Maar ik laat onze kinderen niet zomaar rondlopen met een beker, we hebben ***** drinkmomneten, zodat het knoeien meevalt. Ook vonden ze drinken uit een kinderbeker met een rietje erg leuk, die zijn te koop bij trekpleister en kruitvat, met een rietje drinken is ook nog eens goed voor de mondmotoriek.
 
Terug
Bovenaan