Antistoffen c en E gevonden in bloed. Wel n beetje eng.

In mijn bloed zijn de antistoffen c en E gevonden. Ik kan er nauwelijks info in de vorm van ervaringen van anderen over vinden. Wel medische info maar dat maakt me nog niet echt gerust. Maandag zal ik de vk bellen maar ben erg benieuwd of er meer meiden zijn die dit of zoiets ook hebben.
Wat ik begrijp kan het ervoor zorgen dat m'n kindje zijn bloed word afgebroken/ bloedarmoede in de baarmoeder.
 
Ha,

Ik weet niet of we het over hetzelfde hebben, maar bij mij was er bij bloedprikken Bloedgroep kleine C negatief geconstateerd. Volgens vk geen reden tot bezorgdheid. Sinds juli 2011 worden alle zwangere vrouwen er op getest net als al jaren gebeurt met rhesus factor bij bloedgroep A,B en O.
Ik word volgens mij rond de 28 weken nog eens geprikt en afh van de uitslag misschien een injectie (weet het eigenlijk niet echt precies)
Vk gaf aan dat het verder niet ernstig is, er worden 3 kinderen per jaar geboren die er gevolgen door krijgen en daardoor wordt nu elke zwangere vrouw er op getest.
Weet niet of het hetzelfde is, maar dan is het volgend de vk geen reden tot bezorgdheid

groetjes 21 wkn zwanger
 
Ik weet niet of dat dan hetzelfde is. Ik heb zo'n transfusiekaartje gekregen wat ik voortaan altijd bij me moet dragen. Jij ook?
En word het bij jou ook irregulaire antistoffen genoemd?
 
Ha,

zit nu ook even te googlen en denk dat we het over hetzelfde hebben. Kan voor de kleine wel grote gevolgen hebben. Vk deed er bij mij erg gemakkelijk over dus heb er weinig aandacht aan besteedt. Moet dinsdag weer naar de vk zal er dan nog eens naar vragen
 
Ik ben erg benieuwd dan... Ik lees dat grote E wel vaker gevolgen kan hebben bij zw schap.
En ik ga er eigenlijk vanuit dat m'n man ook bloed moet prikken. Dat lees ik overal tenminste.
Nou we moeten elkaar maar op de hoogte blijven houden.
Ben altijd een beetje bang dat vk en gyneacoloog soms niet alles serieus nemen en niet helemaal uitzoeken.
 
Ik kreeg het papier van de bloeduitslag mee en daar werd het inderdaad irregulaire antistoffen genoemd. Ik heb geen transfusiekaartje gekregen.
Ga het dinsdag nog eens goed navragen, je hoor nog van mij

 
Wilde je even sterkte wensen hiermee.
Ik heb er geen ervaring mee maar ik neem aan dat ze vast wel wat kunnen doen zodat jij en je kindje helemaal gezond de zwangerschap doorkomen.

Liefs
 
Terug
Bovenaan