Antistoffen sperma

<p>Hallo Wij zijn bijna 1 jaar aan het proberen voor ons eerste kindje, maar helaas nog niet gelukt.. Mijn vriend heeft een spermaonderzoek laten uitvoeren en hieruit is gebleken dat hij blijkbaar antistoffen heeft IgG 99% + 31milj zaadcellen in plaats van 39milj. Wij hebben zaterdag 17/10 een afspraak bij de fertiliteitsarts en deze kan ons meer info geven over de resulaten. De huisarts kon dit namelijk niet. Ik maak me toch wel zorgen.. Heeft iemand ervaring hiermee? Zaterdag weten we meer, maar ben toch ongeduldig vandaar dat ik de vraag hier even stel. alvast bedankt!</p>

Hoi!
Een beetje laat mijn reactie, maar heb je nog uitsluitsel gekregen over wat die 99% betekend? Hier namelijk hetzelfde.. Ik hoop dat het bij jou is gelukt!

hallo
Door de antistoffen is een natuurlijke bevruchting heel erg moeilijk aangezien ze het sperma afbreken.. 
ze kunnen het sperma wel 'wassen' en ontdoen van de antistoffen. Maar helaas bleven er bij mijn man na het wassen niet genoeg zaadcellen over voor IUI. Wij mogen in januari dus meteen beginnen met ivf/icsi.
helaas dus nog niet zwanger maar hopelijk komt daar snel verandering in!
zijn jullie al in behandeling bij een fertiliteitsarts?

Hoi! 
Mijn reactie is misschien ook wat laat maar ik wil graag een positief verhaal delen. Mijn man heeft ook antistoffen en begin juni hoorden we dat. Het aantal was wel voldoende. Op het moment dat ik dat hoorde dacht ik dat het niet op een natuurlijke manier zou lukken, maar juist die maand was het raak. Nu 32 weken zwanger. Wel hebben wij beide 3 maanden lang Nutripheet fertility geslikt. Erg duur, maar ik denk echt een boost voor de zaadkwaliteit. Een zaadcel rijpt ongeveer 60 dagen dacht ik en na 75 dagen slikken had ik een positieve test. 

Terug
Bovenaan