Antistoffen

<p>Hoi allemaal,</p><p>Vorig jaar februari gestopt met de pil in de wetenschap dat het vast niet gelijk zou lukken om zwanger te worden. Nu 1,5 jaar later bij de huisarts geweest en zaad laten onderzoeken bij het ziekenhuis. Hieruit blijkt dat mijn man antisperma antistoffen heeft bij een deel van de zaadcellen. Ik heb hier nog nooit van gehoord en ben eigenlijk op zoek naar ervaringen. Over 3 weken kan ik al in het ziekenhuis terecht, dus zij zullen vast meer weten alleen ik had er dus nog nooit van gehoord. Verder was de hoeveelheid en de beweeglijkheid prima in orde.</p><p>Groetjes! </p>

@Girafje, nou precies die gedachte hadden wij ook... daar ben ik inderdaad heel blij mee, met Corona hadden ze het ook nog een tijd uit kunnen stellen dus deze wachttijd viel reuze mee :)

Ja ervaring mee. Is eigenlijk heel goed op te lossen, wij gingen toen vrijwel gelijk de IUI in, want als ze een of ander spul toevoegen aan het sperma, functioneert het goed en kun je gewoon zwanger worden. Dat was hier ook het geval. Onze eerste dus via IUI gekregen. Nu bij de tweede zelfs spontaan zwanger geworden. Ik vond het eigenlijk wel fijn dat we een oorzaak hadden en een die goed te verhelpen was. Hopelijk stelt dit je wat gerust en geeft het hoop. Succes!

Hoi Sanne,
wat fijn om even een verhaal te lezen van iemand die het zelf heeft meegemaakt! Het stelt me wel gerust dat ze er wel wat mee kunnen! En wat bijzonder dat de 2e spontaan kwam. Bedankt voor je reactie ?

[quote quote=10332405]Hoi Sanne, wat fijn om even een verhaal te lezen van iemand die het zelf heeft meegemaakt! Het stelt me wel gerust dat ze er wel wat mee kunnen! En wat bijzonder dat de 2e spontaan kwam. Bedankt voor je reactie ?[/quote]
Graag gedaan, succes!!

Terug
Bovenaan