antoinette26

A

Anoniem

Guest
hoi antoinette26,

Bedankt voor je felicitatie naar mij toe.
Erg leuk als je reacties van anderen krijgt, en het ook kunt melden aan iemand, want familie vrienden ect.. zijn nog niet in beeld.

Ik zag in de nod lijst dat jij ook binnenkort je nod dag hebt,
hopelijk hoor jij ook bij de veel gelukkigen deze maand, ik hoop het ontzettend voor je, want ik zag dat je al in ronde 20 zit.
Jeetje zeg,hoop het erg voor je, ik zal aan je denken, en voor je duimen.
Gaan jullie voor het eerste kindje??

Over je vraag die je stelde;
Nee ik had niet echt het vermoeden dat ik zwanger was, had de hoop al weer opgegeven.
Niet misselijk, geen pijnlijke borsten etc etc.
Wel wat in mijn buik, maar dit had ik bij de niet zwangere keren ook wel eens van de spanning.

Dus  meid, ik had niet echt voortekens, ik hoop voor je dat het een goede maand voor je word.

groetjes kaat

Hoi Kaat,

dank je voor je leuke berichtje, hoe gaat het met je??
Ja, we zijn alweer 20 rondes "bezig" voor ons eerste kindje!!! En zondag is mijn NOD!! Spannend...
Jij voelde eigenlijk nog niks, alleen een beetje vol gevoel onderin je buik ofzo???
Ik voel me n.l. wel een beetje anders deze ronde!!! Alleen vandaag verloor ik een klein beetje licht bruine vloed en het  hield meteen weer op.(nog nooit gehad)  Maar ja...ik moet gewoon ff afwachten he?! Ik heb de test al in huis!! En ik heb al 20 maanden niet meer getest, dus dat wordt spannend!!!
Heel veel geluk en geniet maar lekker van je zwangerschap!!!!

Heel veel liefs Antoinet

Terug
Bovenaan