antwoord op mijn vraag

Lieve kiki,inez,nijntje en paulien

Bedankt voor jullie reactie op mijn vraag.Nou ik moest vandaag naar de gyn.en die kon me dus vertellen dat ik niet zwanger was,het kwam wel vaker voor dat de menstruatie niet zolang duurde en niet zo heftig was.Maar ze heeft ook even een uitstrijkje gemaakt en iets op kweek laten zetten(omdat we al 5 jaar bezig zijn en nu eindelijk vooruitgang in zit)en ook een inwendige echo en daar waren alweer nieuwe eitjes op tezien zag er goed uit.Had vandaag mijn negende dag in de cyclus en moet maandag op de 15 dag weer heen voor een inwendige echo om te kijken of mijn eitjes inderdaad goed zijn (gegroeid) ik noem het even zo want weet niet hoe ik het anders moet beschrijven.En als dat zo is dan moeten we sávonds vrijen en dan s'morgens vroeg weer komen en dan gaan ze kijken of de zaadcellen wel aan komen en er wordt dan direkt wat uitgehaald om te kijken of het zaad nog wel leeft.Nou allemaal maar weer afwachten dus maar die onzekerheid over wel of niet zwanger ben ik kwijt gelukkig maar.Iedereen die zwanger is VAN HARTE en ik weet zeker dat het bij mij ook niet lang meer zal duren.Bedankt voor jullie reacties en tot horens maar weer.Heel veel liefs van Truida
 
Hoi Truida,

Jammer dat je niet zwanger bent, maar ondanks dat toch best goed nieuws bij de gyn. Ik hoop dat je onderzoek volgende week goed verloopt en dat je dan mag klussen en dan een week of twee later 2 mooie streepjes op de zwangerschapstest hebt staan! Vijf jaar is al wel lang zeg! Hoe komt het dat je pas nu bij de gyn vooruitgang boekt? Niet dat ik je hier weg wil hebben, maar er is een nieuw forum voor meiden waarbij het langer duurt. Hij staat helemaal onderaan tussen het december- en januariforum. Ik ben nog niet zo lang bezig, maar af en toe heb ik ook al genoeg van de vraag of het erg is dat het sperma er weer uitloopt na het klussen ;-)
Tot gauw, liefs Kiki
 
Terug
Bovenaan