antwoord van een zwangerwordende

Dames,
Bedankt voor jullie reacties, maar ik heb jullie raad opgevolgd en ik heb een test gedaan. Ze was negatief. Misschien heb ik wel te vroeg getest??? Ik weet het niet meer hoor. Toen ik de test wou doen had ik al iets meer afscheiding dat meer naar de rode kleur ging (sorry voor de details), maar ik heb de hele namiddag geen afscheiding meer gehad. Ik weet niet meer wat ik moet denken of doen. Ik weet het, mijn klachten klinken positief, maar waarom is dan de test negatief??? Het enigste wat ik kan doen is wachten tot dag 35 (als ik op die dag nog niet ongi was, mocht ik een test doen zei de gyn) en dan nog maar eens een test doen en als die negatief is zal ik maar eens bij de dokter langsgaan. Of wat denken jullie??? mag ik nog blijven hopen of moet ik me erbij neerleggen dat het deze maand weer niks is???
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik jullie hulp vraag. alvast bedankt.

grtjs,
Bea
 
ik heb in de week van 18 januarie ook een test gedaan. (ik was aan de pil, maar dacht toch dat ik zwanger was). Deze test was negatief. 24 Jan ( Was ik jarig) had ik nog het gevoel dus nu 2 testen gehaald en het was deze keer wel raak. De volgende dag ben ik naar de dokter gegaan en weer positief. Dus wat ik wil zeggen ga naar de dokter om je eigen gerust te stellen. Als je klachten positief zijn zou ik het zeker doen! Succes!!
 
Als de gyn het al aangaf dat je later moet testen zal het te maken hebben met de hoeveelheid HCG in je urine. Is hij dan weer negatief, ga dan naar de gyn. Hij is ervoor. Misschien geeft zijn test een ander resultaat of is er een verklaring. Maar ik hoop dat het allemaal positief is! Sterkte!
 
Terug
Bovenaan