Antwoord voor Marijke

Hoi Marijke,

Ik antwoord je maar even hier want er komen zoveel berichten bij dat het anders moeilijk terug te vinden is.
Ik kom inderdaad van het decemberforum af. Ik zou uitgerekend zijn in december en was daar al druk aan het chatten op het dec. forum. Helaas is het in de 8e week fout gegaan en ben nu dus weer terug bij af. Soms ga ik nog wel even naar het decemberforum maar ik vind het iets te pijnlijk om al die verhalen te lezen. Dat slijt vanzelf wel weer. Ben jij al lang op dit forum te vinden? Heb je al kinderen of probeer je voor de eerste keer zwanger te worden?

Groetjes Frederique

Hoi, leuk dat je even een berichtje terug stuurt. Ik ben in jan. gestopt met de pil en we zijn rustig aan bezig gegaan. Tenminste, ik maak wel haast maar m'n man is iets geduldiger en rustiger. Ik ben 23 en we zijn bezig voor de 1e. Af en toe schrijf ik weer eens een poosje hier maar soms ook niet. Ik moet wel opletten dat ik er niet teveel mee bezig ben. Ik kan me voorstellen dat het pijnlijk is al die verhalen te lezen. Zelf zou je dat zo graag mee willen maken en er speelde al zoveel door je hoofd, lijkt mij. Hoe is het verder met jou? Ook voor de eerste of ben jij al iets verder? Ik duik m'n bed in. Misschien tot morgen
Marijke

Terug
Bovenaan