antwoord voor Wietske11

A

Anoniem

Guest
Hoi Wietske11,

Wij hebben de eerste keer 7 maanden over gedaan. Op zich valt dit dus wel mee maar als je er middenin zit duurt elke maand al lang. De 7e maand hebben we gebruik gemaakt van Clear Blue ovulatietesten en toen was het meteen raak. Ik had een laat ei zeg maar haha. Deze maand heb ik deze testen ook gebruikt en nu is het niet raak dus tja we hadden gewoon mazzel. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik niet zo goed meer weet wat ik destijds voelde, volgens mij eigenlijk gewoon niets. Hoop dat het snel voor jullie gaat lukken. Groetjes Bibi

Hoi Bibi,

Bedankt voor je reactie. 7 maanden is natuurlijk heel normaal, maar ik zit pas in de 3e ronde en vind nu al dat iedere periode verschrikkelijk lang duurt! Geduld is niet mijn sterkste kant. Wij knuffelen eigenlijk altijd wel om de dag of de 1,5 dag dus dat zou voldoende moeten zijn, maar als t deze periode niet raak is ga ik denk ik ook eens ovulatietesten proberen. Ook omdat ik nieuwsgierig ben wanneer mijn ovulatie is en natuurlijk om de kansen nog wat te vergroten....
Ik begin aan mijn man steeds meer te merken dat hij het eigenlijk ook wel heel graag wil en dat hij ook ongeduldiger wordt en zijn best doet, das fijn.

Groetjes
Wietske

Terug
Bovenaan