antwoord voor Wietske11

A

Anoniem

Guest
Hoi Wietske11,

Ik had gisteren ook al een berichtje geplaatst, maar dit is denk ik even niet goed gegaan ofzo want zie hem er niet bij staan (?) Maar goed. De eerste keer dat ik zwanger werd was na 7 maanden. Ik heb de 7e maand een ovulatietest gebruikt en toen was het meteen raak. Ik heb deze test ook de afgelopen maand gebruikt en nu is het dus niet raak. Tja en wat voel je, ik kan het me niet eens meer goed herinneren, maar volgens mij voelde ik niet echt iets. Wanneer is je NOD? In ieder geval heel veel succes.
Groetjes, Bibi73

Hoi Bibi,

Ik had je berichtje al wel gezien hoor. En ook beantwoord volgens mij. Bedankt voor je reactie. Ik had volgens mijn berekening vandaag mijn eisprong, maar ik heb zoals altijd niets gevoeld. Wel weet ik vanwege het temperaturen dat ik iedere maand een eisprong heb. Mijn nod is nu 7 oktober, afwachten maar weer.....

Groetjes Wietske

Hoi Wietske heb jij ook geen menstruatie of wel sinds stoppen pil. Groetjes herma

Hoi Herma,

Nadat ik met de pil stopte werd ik 1x ongie. Daarna duurde het 8 weken voordat ik weer ongie werd. Vanaf toen was het weer normaal ongeveer elke 26 dagen. Volgens mij is het heel normaal dat het de eerste keer wat langer duurt omdat de boel weer op gang moet komen. Kan soms wel tot n half jaar duren heb ik eens gelezen.

Groetjes Wietske

yes,gisteren eindelijk ongi geworden na 2 maanden. Groetjes herma

Terug
Bovenaan