Antwoord

Allereerst wil ik Monique veel sterkte wensen.
Echt, ik vind het zo ontzettend naar voor je. Het is gewoon niet eerlijk, he, dat het jou moet overkomen. En het lijkt misschien ook wel of het elke keer weer meer pijn doet dan de vorige keer.
Gun jezelf de tijd in ieder geval. Wel een mooi gebaar, een doosje met een knuffeltje. Ik hoop echt voor je dat dat nu ook weer mag helpen.

Zelf heb ik het nou 2 keer gehad en ben ook best wel een beetje bang nu.

Daarom vind ik het ook niet erg dat de gynaecoloog zegt dat ik even niet mag.
Wat me gelijk brengt naar de vraag van F. en Corina.
Jullie vroegen waarom dan niet.
Dat heeft meerdere redenen.
Ik moet nog bloed prikken voor stollingsonderzoek en de waarden van je bloed veranderen op het moment dat je zwanger bent en dat kan dan de uitslag beinvloeden.
Daarnaast moet mijn lichaam nog herstellen van die sepsis, want dat schijnt een behoorlijke aanslag te zijn. En dat merk ik zelf ook nog steeds wel een beetje.
Dus daarom vind de gynaecoloog het dus beter van niet.

Maar ja, mocht het toch ineens gebeuren (wij zijn van voor het zingen de kerk uit zegmaar, haha)..... tja, dat onderzoek doe ik nog altijd vrijwillig hoor. Jammer dan, als ik dan in ieder geval maar wel onder controle daar kan blijven.

Maar de tijd gaat best snel, want begin januari moet ik prikken en eind januari zijn de uitslagen binnen.
Nou, december vliegt altijd voorbij, en in januari gaan we nog een weekje weg, dus voor ik het weet is het alweer februari. Dan zal ik wel weer beginnen met mijn ei-sprong in de gaten gaan houden en zal ik mezelf op de lijst gaan plaatsen.
Dus F., dat hoeft nu nog niet hoor!

Afgelopen weekend voor het eerst weer gezellig geweest in bed sinds 4 maanden. En ik moet zeggen dat ik het toch wel een beetje vreemd vond, maar mijn man zei dat hij dat ook had.
Maar gelukkig wen je daar weer snel aan, haha.

F., wat spannend allemaal! Hopen dat het gewoon verder gaat ontwikkelen, hoor. En voor zondag, ik zou maar gauw m'n benen gaan scheren en m'n vent volstoppen met eieren, haha!
En zoals Nien al zei, kopen dat mooie setje!
Het zou zo'n mooi begin van het nieuwe jaar zijn, vind je ook niet???

Corina, wat een verhaal over die arts zeg. Na het bezoek van je vriend ben ik helemaal nieuwsgierig naar die man geworden. Ben dan ook zeer benieuwd naar jouw ervaringen.
Wanneer ga jij?

Zo, het is weer lang genoeg voor vandaag, ik geloof dat er iemand op mij ligt te wachten.........

Aadje

Hoi Aadje,

Het is alweer december dus voor je het weet mag je weer klussen! Ik kan me voorstellen dat je bijna niet kunt wachten!

Met mij gaat het goed. Ik moet dus maandag eerst afwachten om te kijken of het eitje is gegroeid maar zondagavond natuurlijk eerst flink klussen.. hoop niet dat er iets raars uit het onderzoek komt..
Ik houd je op de hoogte.

Fijn weekend alvast!

X F

Hi Aadje,

Ik begin het inderdaad nu een beetje te snappen hoe het bij jou zit... Lekker tegennatuurlijk als je voor het zingen de kerk uit moet terwijl je ook wel graag een kindje wilt.. Ik heb dat deze maand ook even gedaan omdat ik mijn lichaam toch even tot rust wilde laten komen maar het brengt ook een hoop gelach mee. Vriendje moest er zo bij nadenken dat je beide de slappe lach krijt en tja je kan wel een beetje raden heo dat eindigt.

Volgende week heb ik het rijk alleen en als het goed is moet ik dan maandag weer eens ongesteld gaan worden.
Ik moet zeggen zo een weekje alleen heb ik veel zin in maar ik zal vriendje ook wel missen. Hij gaat lekker een weekje skieen met de mannen en zag er niet zo naar uit maar sinds de piepjesman is hij in een opperbeste stemming en staat hij te trappelen van ongeduld alleen wilde hij dat ik deze graag mee ging (snif snif wat onrtroerend) maar in januari gaan we nog met 30 man skieen dus dan halen we de schade lekker in.

Als het goed is kan ik maandag bij die man terecht alleen weet ik het niet zeker. Ik heb gezegd als er plek is dat ik liever zou willen dat mijn vader zou gaan (ook last van de winter en Parkinson) maar wie weet is er nog een plekje voor mij en anders wordt dat wel geregeld.

NOg een spannend moment deze week want mijn broer verwacht zijn 2e kindje (een meisje) maar ze is al 2 weken over tijd.. Dus wie weet wordt ik dit weekend oon nog tante... Heb er zin in.

Nou dit was ook weer even genoeg.

Fijn weekend allemaal.

Corina

Heee Aadje,

Natuurlijk wil ik jouw voor het komende jaar ook veel succes en geluk wensen m.b.t zwanger worden.
Nog evn en het is Januari.
Hou je ons op de hoogte hoe je onderzoeken verlopen?

Wij krijgen nu zelf ook wat onderzoeken [hormonaal, chromosomen enz.]
De miskraam is nog steeds niet doorgezet.
Maandag weer naar het zh.

Tot horens.

Liefs, Monique2

Terug
Bovenaan